Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تأکید بر ضرورت تعامل و همراهی تمامی دستگاه‌های مربوطه با دستگاهی که عهده‌دار مسئولیتی می‌شود افزود: در موضوع راه‌اندازی اردوگاه غربالگری ماده ۱۶ که به‌منظور جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر پیش‌بینی‌شده باید در اسرع وقت راه‌اندازی و بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تمامی استان‌های کشور اردوگاه ماده ۱۶ وجود دارد ولی ایجاد این امکان در البرز مدت‌ها است که به تعویق افتاده ازاین‌رو با توجه به نیاز این استان با پیگیری‌های صورت گرفته ظرف روزهای آتی افتتاح خواهد شد.

استاندار البرز لزوم افزایش نظارت، کشف و ضبط توزیع و تولید مواد مخدر در استان گفت: بر این اساس از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته که قدردانی می‌کنیم و انتظار می‌رود با تقویت این روند در تمامی شهرستان‌های استان به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: زیباسازی و ایجاد امنیت فضاهای عمومی شهرها نیز ازجمله تکالیف حقوق شهروندی محسوب می‌شود که بر این اساس با راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۶ و ساماندهی معتادان متجاهر از پارک‌ها و مراکز تفریحی گام بزرگی در این راستا برداشته می‌شود.

نجفی با بیان اینکه موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مورد تأکید مقام معظم رهبری است اضافه کرد: مدیران باید در این بخش با حساسیت ویژه‌ای اقدام کرده و پیشگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را در زمره کارهای معمولی خود نبینند.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام بهنام دلریش در اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری، اظهارکرد: حمله دلاورانه و غیورانه پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخ به تجاوزات وجنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود را تبریک عرض می‌کنم.
حجت الاسلام دلریش افزود: این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، سعی خواهد کرد با استفاده از جنگ نرم اقتصادی و فضای مجازی سطح عملیات دلاور مردان سپاه و ارتش را در دید عموم مردم کم رنگ جلوه دهد و مشکلات اقتصادی را بزرگ نمایی کند که مردم باید در این زمینه بیشتر از گذشته هوشیار و آگاه‌تر باشند.
 وی تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال نیازمند گفتمان سازی، تحقق اقتصاد مقاومتی، شناخت دقیق ظرفیت‌های موجود، تحلیل نقش موانع خارجی، بازخوانی الگو‌ها و تجربه‌های موفق اقتصادی، جهاد تبیین با افزایش مشارکت مردم هستیم. 
 این مسئول بیان کرد: جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غدایی مردم نقش اصلی در زمینه جهش تولید و رونق اقتصادی دارد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال، فرمودند که برای جهش تولید اقتصاد باید مردمی شود و پای مردم به عرصه تولید باز شده و موانع حضور را برطرف کنیم که در این خصوص باید منویات مقام معظم رهبری در اولویت کار‌های اجرایی در سال جاری قرار گیرد. 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد:در اردیبهشت ماه نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی و توجه جدی به رعایت عفاف و حجاب و شئونات اسلامی در محیط اداری، نگاه جدی به ستاد عتبات عالیات در سازمان و توسعه فعالیت‌های آن و .. برنامه ریزی شده است که در پایان سال تمامی معاونت‌ها و مدیریت‌ها در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی ارزیابی می‌شوند.
در ادامه سایر اعضای جلسه راهکار‌ها و پیشنهادات عملیاتی خود را در راستای تحقق شعار سال ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فراجا وظایفی در حوزه عفاف و حجاب دارد / همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • فراجا در حوزه عفاف و حجاب وظایف ذاتی و قانونی دارد/ ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم
  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است