Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ هادی قزوینه،رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با اشاره به اینکه  امسال ۷ هزار و ۹۳۰ عملیات مبارزه با موادمخدر در استان اجرا شده است، گفت: از ابتدای امسال تا اواسط دی‌ماه ۷۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان منهدم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا اواسط دی‌ ماه 408 طرح پاک‌سازی در سطح استان همدان انجام شده است، اظهار داشت: در این طرح‌ها بسیاری از خرده‌ فروشان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

 قزوینه با اشاره به اینکه  رویکرد پلیس مبارزه با موادمخدر رویکرد درمان محوری است، افزود: نا امن‌سازی محیط برای خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان موادمخدر از دیگر اهداف پلیس است.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا اواسط دی‌ ماه 3 هزار و 971 قاچاقچی، توزیع‌کننده و خرده‌ فروش مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند، بیان کرد: بیش از 4 هزار  و 325 معتاد و نگهداره مواد از ابتدای سال تا اواسط دی‌ ماه در همدان دستگیر شده‌اند.

 قزوینه با بیان اینکه از ابتدای سال تا اواسط دی‌ماه 71 باند تهیه و توزیع مواد مخدر استان همدان منهدم شده است، عنوان کرد: 5 هزار و 45 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال 96 در استان همدان کشف و ضبط شده است.

 وی ادامه داد: از 5 هزار و 45 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده حدود 2 هزار و 824 کیلوگرم موادمخدر در عملیات‌های فرا استانی کشف شده است که قرار بود توسط باند و شبکه‌های موادمخدر استان‌های دیگر وارد استان همدان شود.

 قزوینه با اشاره به  اینکه کشفیات مواد مخدر در استان همدان 18 درصدافزایش یافته است، اظهار داشت: در استان همدان از ابتدای سال تا اواسط دی ماه 7 هزار و 930 عملیات مبارزه با مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان و غیره انجام شده است.

انتهای پیام/ج

اجرا عملیات مبارزه با مواد مخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود