Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه سال آینده گل نرگس در شهرستان فرآوری و برای اولین بار غرفه فروش نرگس در فرودگاه بیرجند راه‌اندازی شد گفت: به زودی غرفه فروش گل نرگس خوسف در فرودگاه تهران راه‌اندازی می‌شود. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات

محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: گل نرگس شهرستان خوسف در بیشتر بازارهای داخلی عرضه شده و به استان‌های همجوار از جمله تهران، خراسان رضوی، اصفهان و زاهدان صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به طور میانگین از هر هکتار 810 شاخه گل نرگس در خوسف برداشت می‌شود افزود: هر ساله با آغاز فصل برداشت گل نرگس، شور و شعف خاصی در بین کشاورزان ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان خوسف گفت: در شهرستان خوسف 75 نفر بهره‌بردار گل نرگس بوده که به طور متوسط سالانه بیش از 40 میلیارد ریال از محل فروش گل نرگس عاید این کشاورزان می‌شود.

شفیعی از فرآوری گل نرگس خبر داد و افزود: تلاش می‌شود با توجه به پیگیری‌ها و اخذ تسهیلات از سوی سازمان شهرداری‌ها کشور، سال آینده گل نرگس نیز فرآوری شود.

وی بیان کرد: به زودی غرفه فروش گل نرگس در فرودگاه تهران راه‌اندازی می‌شود و در حال حاضر غرفه فروش گل نرگس خوسف برای نخستین بار در فرودگاه بیرجند راه‌اندازی شده است.

شفیعی با بیان اینکه تاکنون هزار و 500 شاخه گل نرگس به ارزش یک میلیون تومان فروخته شده است افزود: هدف از راه‌اندازی این غرفه معرفی هرچه بیشتر گل نرگس خوسف است.

وی اظهار داشت: گل نرگس شهرستان خوسف در نوع خود بهترین گل از نظر عطر و ماندگاری در کشور است.

فرماندار شهرستان خوسف بر بازاریابی محصولات کشاورزی از روش‌های نوین تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی سایت اینترنتی فروش محصولات و معرفی پتانسیل‌های گردشگری در حال طراحی است.

شفیعی از ساخت دهکده گردشگری و فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی در ورودی شهر خوسف خبر داد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای معرفی شهرستان و افزایش درآمد روستائیان و عشایر که قسمت اعظم جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند استفاده کرد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، افزود: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

تیموری گفت: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

کد خبر 6087307 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • سایت پاویون ایران در شصتمین بینال هنر ونیز راه‌اندازی شد
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم