Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز نخست کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرستان سنقر و کلیایی با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی شد. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنقر و کلیایی، استاندار کرمانشاه امروز در سفر یک روزه به شهرستان سنقر و کلیایی به همراه معاونان عمرانی، هماهنگی امور اقتصادی، مشاور عالی استاندار و چند نفر از مدیران ستادی در مراسم کلنگ‌زنی فاز نخست کارخانه تولید قطعات خودرو حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه قبل از حضور در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع تولیدی قطعات خودرو از سد جامیشان بازدید کرد و بعد از این مراسم نیز از مجموعه  تفریحی سراب سنقر بازدید کرد.

دیدار با امام جمعه شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه خواهد بود.

انتهای پیام /

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان

همشهری آنلاین عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند