Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، امجد افصحی اظهار کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه ١٠ اسفند امسال با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه ثبت نام این آزمون از 18 آذر جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد، افزود: بدلیل استقبال مخاطبان از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، زمان ثبت نام آن تا ٣٠ دی جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir انجام می‌شود، گفت: این آزمون در چهار موضوع شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل ‌بیت (ع) و انس با قرآن کریم برگزار می ‌شود.
افصحی با اشاره به شرایط ثبت‌نام این آزمون تاکید کرد: شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان مرد و زن، بدون هرگونه محدودیت سنی آزاد است.
وی تقویت انسجام برنامه ها و فعالیت های سازمان ها و نهاد های قرآنی، سنجش ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در عموم جامعه بویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، استاندارد سازی و جهت دهی آموزش های قرآن و عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور را برخی از اهداف این آزمون اعلام کرد.
وی شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی بویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و بروز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات جامعه قرآنی کشور در رشته های مختلف آموزش قرآن وعترت را از جمله دیگر اهداف این آزمون برشمرد.
دریافت و تنظیم: امید بهمنی**انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن‌ به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و بارگذاری فایل های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد