Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  جانشین دادسرای عمومی و انقلاب مشهد امروز درگفتگو با خبرنگار ما افزود: چهارشنبه 20 دی ماه  نیزبا اجرای طرحی یکروزه بیش از 400 معتاد متجاهر از سطح شهر مشهد و مراکز تجمع این معتادان، جمع آوری شدند که از این تعداد 11 نفر خانم بودند.

قاضی مهدی خدابخشی گفت: این طرح توسط کلانتری های حاشیه شهر و ماموران بسیج با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرایی شد و پس از بازداشت، این معتادان به مراکز ترک اعتیاد اجباری منتقل میشوند تا در بازه زمانی 1 تا 3 ماهه تحت درمان قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از مهمترین آثار این طرح کاهش سرقت، نزاع و درگیری در مناطقی است که این معتادان حضور دارند .

قاضی خدابخشی گفت: هم اکنون هزارو  406 معتاد در این مراکز درحال درمان هستند.

جانشین دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از مردم مشهد خواست در صورت مشاهده معتادان متجاهر در سطح شهر مراتب را به پلیس استان یا دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اطلاع دهند تااین افراد  جمع آوری شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار حمید خدیوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب گردید.

دیگر خبرها

  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد