Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که «امر به معروف و نهی از منکر هم مسئولیت شرعی و هم مسئولیت انقلابی و سیاسی شماست» بنابراین جهت اجرای این فریضه الهی و ملی، باید اهتمام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر  اینکه حضرت امام حسین(علیه السلام) بهترین الگو و مروج آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه محسوب می شوند، اظهار کرد: تجلیل از نخبگان مازندران در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در زمینه های مختلف اعتقادی، عبادی، اخلاقی، سیاسی، فرهنگی، هنری، علمی، دینی، اقتصادی، قضایی، نظامی و امنیتی، اداری، محیط زیست، ورزش و بخش ویژه، صورت می گیرد.

 فوقی بیان کرد: بخش ویژه شامل معرفی شهدا و جانبازان امر به معروف و نهی از منکر «زندگینامه، وصیت نامه، خاطره، عکس و فیلم» می شود.

 وی ابراز کرد: ساری، میدان امام خمینی(رحمت الله علیه)، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، طبقه دوم، دبیرخانه معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش امر به معروف و نهی از منکر مازندران(معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران)، نشانی دبیرخانه است.

 فوقی گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 33366849، 33358576 و 33368470، تماس حاصل نمایند.

 وی اظهار کرد: آخرین مهلت معرفی افراد نخبه و شایسته به همراه مستندات مربوط از سوی دستگاه های دولتی و غیردولتی، موسسات، بانک ها و ... تاریخ اول بهمن ماه، است.

 فوقی یادآور شد: تجلیل از نخبگان مازندران در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت قرآن و عترت و معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش امر به معروف و نهی از منکر استان و همچنین ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان، برگزار می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، از اصلاح فرهنگ عمومی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های استان یاد کرد و گفت : مقام معظم رهبری هم در این زمینه تاکید ویژه‌ای دارند، چرا که اصلاح فرهنگی عمومی محور کار در حوزه‌های دیگر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به دستاورد‌های مهم فرهنگی انقلاب گفت: اینکه ایشان تاکید دارند در نزدیک قله هستیم، منظور تنها قله سیاسی یا اقتصادی و ... نیست، بلکه ترکیبی از موفقیت‌هاست که فرهنگ هم یکی از آنها محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این مسئله باید حرکت‌های امیدوارانه‌تر و اثربخش‌تری در حوزه فرهنگ داشته باشیم و لازمه این کار تشکیل قرارگاه فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری این قرارگاه باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد که متناظر آن در استان‌ها شورای فرهنگ عمومی می‌شود، بنابراین شورای فرهنگ عمومی استان باید قرارگاه فرهنگی باشد.

صحرایی تاکید کرد: با تشکیل این قرارگاه از پراکنده کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی استان تا حد زیادی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید در حوزه فرهنگ کار جبهه‌ای انجام دهیم و همه باید در کنار هم حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: باید گام به گام به سمت تمرکز و هدفمندی اقدامات فرهنگی حرکت کنیم و این تمرکز و هدفمندی در برنامه تمام سازمان‌ها، نهاد‌ها و شورا‌های فرهنگی و حتی در ارائه بودجه خود را نشان دهد، بنابراین یکی از مصوبات این جلسه فعال‌تر شدن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و عضویت دبیر ستاد‌ها و شورا‌های دیگر در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان است.

صحرایی خاطرنشان کرد: توقع ما از نهاد‌های پیشرو مانند حوزه علمیه و دانشگاه این است که در عرصه فرهنگ به میدان آمده و جهاد عالمانه داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد