Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اعلام انتشار فراخوان برپایی دومین نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان هنرمند با عنوان « رویش» در لاهیجان، افزود: این برنامه با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری و با هدف تبلور و تجلی ایده های نو و خلاقانه بانوان، نشان دادن جایگاه بانوان در عرصه هنری و توسعه و حضور بانوان در گستره های اجتماعی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شرایط و مقررات این فراخوان گفت: شرکت برای تمام بانوان هنرمند در هر منطقه از استان گیلان آزاد است و تمامی آثار هنگام تحویل باید در قطع ٥٠ در ٧٠ و در قاب باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ادامه داد: آثار رسیده توسط هیات انتخاب بررسی و آثار برگزیده به نمایشگاه راه پیدا می کنند و به تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت و هدیه تعلق خواهد گرفت.

نادری تاکید بر رعایت شئونات اسلامی در آثار ارسالی، اظهار داشت: آثار به هیچ عنوان نباید کپی باشد و برای خلق آثار استفاده از تمام تکنیک ها به جز سیاه قلم بلامانع است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه یادآور شد: نمایشگاه از تاریخ ١٩ الی ٢٤ اسفند در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا خواهد شد، بنابراین علاقمندان می توانند آثار خود را تا ١٠ اسفند به این اداره تحویل دهند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برپایی نمایشگاه‌های هنر علاوه بر نمایش زیبایی ها، موجب آرامش جسم و روح انسان‌ها می شود. در همین راستا به منظور نشان دادن فرهنگ و هنر، هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در شهرستان لارستان استان فارس آثار خود را به نمایش گذاشتند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه و بازارچه سنتی صنایع دستی در مدرسه هاجر دهگلان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر