Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - سرپرست بخشداری بردخون گفت: برنامه‌های دهه فجر به صورت مشارکتی و مردمی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یزدان‌شناس ظهر شنبه در نشست شورای اداری بخش بردخون با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی  انقلابی مردمی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خواست و تلاش مردم به واقعیت پیوست که جشن خاطره انگیز و پیروزی انقلاب اسلامی باید پرشکوه‌تر از گذشته گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرساله مردم در برگزاری مراسم دهه فجر مشارکت دارند اما وظیفه داریم به بزرگی و ابهت این ایام مبارک را در خاطره‌ها زنده کنیم و جشن ها مردمی‌تر از قبل اجرا شود و کمتر رنگ و بوی دولتی بگیرد.

یزدان‌شناس با تأکید بر انعکاس فعالیت‌ها، اضافه کرد: مردم باید از عملکرد دولت آگاه شوند و این وظیفه مسئولان و دست اندرکاران است که دستاوردهای نظام را به اطلاع مردم برسانند.

سرپرست بخشداری بردخون ادامه داد: جشن پیروزی انقلاب متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و همه اقشار، گروه ها، محافل فرهنگی و هیات های مذهبی باید برای اجرا و برگزاری برنامه ها و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

در ادامه مسئولان اجرایی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و صادق نظری به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بخش بردخون معرفی شد تا پس از تشکیل ستاد، کمیته های اصناف، روستایی، فرهنگی هنری و ورزشی، امنیتی، بانوان، اطلاع رسانی و پشتیبانی در بخش تشکیل شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت