Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@19:52:33 GMT

امواتی که مشمول دریافت سهام عدالت هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۰۳۴۳

آن دسته از مشمولانی که تا ۳۱ مرداد امسال شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند و پس از این مدت فوت شده‌اند، مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند.

به گزارش تسنیم، از اواخر فروردین‌ماه امسال این امکان در سامانه سهام عدالت بوجود آمده است تا مشمولان سهام عدالت با ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه، از سود سال مالی 95 شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت در ماههای پیش‌رو بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از هفته گذشته نیز مرحله نخست سود سهام عدالت مشمولان به حساب آنها در حال واریز شدن است که مطابق آن مشمولانی که میزان سهام عدالت آنها یک‌‌میلیون تومان است (شامل مشمولان مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی و نیز افرادی که از محل آورده نقدی خود اقدام به تسویه مانده بدهی اقساط سهام خود نموده‌اند) بابت عملکرد سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه‌پذیر، 150 هزار تومان سود دریافت خواهند کرد که البته این سود به‌مرور و طی دو یا سه مرحله به حساب آنها واریز خواهد شد که در مرحله اول، این افراد 50 هزار تومان سود می‌گیرند.

همچنین افرادی هم که سهام عدالت آنها کمتر از یک‌میلیون تومان ارزش دارد، به‌نسبت ارزش سهام خود سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد. بر این اساس سود سهام عدالت افرادی که مالک 532 هزار تومان سهام عدالت هستند، در مرحله اول 26600 تومان است. البته مجموع سود پرداختی به این افراد در سال جاری حدود 79 هزار تومان است.

بر این اساس دسته‌ای از مشمولان سهام عدالت هستند که پس از ثبت نام نهایی فوت کرده‌اند. در این زمینه در خصوص پرداخت سود سهام عدالت به این دسته از مشمولان باید گفت آن دسته از فوت شدگانی که تا تاریخ 31 مرداد امسال شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت و پس از این زمان فوت کرده‌اند، سود سهام عدالت به حسابشان واریز خواهد شد.

از این رو سایر مشمولانی که پس از این تاریخ اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت کرده‌اند و فوت شده اند، در آینده پس از طی مراحل قانونی، سود سهام عدالت آنها میان وراث‌شان توزیع خواهد شد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود

ایتنا - احتمالاً، اسپاتیفای در حال آماده شدن برای اعمال این تغییر در تمام حساب‌های رایگان است، اما فعلا و در حال حاضر تنها بر زیرمجموعه‌ای از کاربران تأثیر می‌گذارد.
حساب‌های کاربری رایگان اسپاتیفای (Spotify) نمی‌توانند آهنگ‌ها را به هر ترتیبی پخش کنند، موسیقی را برای پخش آفلاین دانلود کنند یا بالاترین کیفیت صدا را دریافت کنند. و حالا یک ویژگی دیگر نیز برای اکانت‌های رایگان حذف شده است: امکان مشاهده متن آهنگ.

به گزارش ایتنا، هشدار جدیدی برای برخی از کاربران رایگان اسپاتیفای ظاهر شده  است که توضیح می‌دهد که محدودیت ماهانه برای تعداد دفعات مشاهده متن اشعار برای یک آهنگ خاص وجود دارد. پس از رسیدن به این حدنصاب، نمی‌توانید متن آهنگ‌های بیشتری را مشاهده کنید، مگر اینکه در Spotify Premium (نسخه پولی) ثبت‌نام کنید.

اسپاتیفای در اوایل سپتامبر 2023 در حال آزمایش یک تغییر مشابه بود، اما اکنون به نظر می‌رسد که این تغییرات به طور گسترده‌تری در حال انتشار است. این شرکت از توضیح این تغییر خودداری کرد و فقط اعلام کرد که ویژگی‌های اسپاتیفای می‌تواند در طول زمان بسته به منطقه و دستگاه متفاوت باشد.

احتمالاً، اسپاتیفای در حال آماده شدن برای اعمال این تغییر در تمام حساب‌های رایگان است، اما فعلا و در حال حاضر تنها بر زیرمجموعه‌ای از کاربران تأثیر می‌گذارد.

 

دیگر خبرها

  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان