Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرتوسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: عدم تخصیص اعتبار و مسائل زیست‌محیطی دلیل تاخیر پروژه «قزوین – رحیم‌آباد- کلاچای» بود و احداث قطعه دوم از مسیر قزوین – کلاچای به طول 26 کیلومتر در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ جعفر قزوینیان مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در بازدید مدیرکل و معاونین این اداره کل از پروژه ملی در دست احداث «قزوین – رحیم‌آباد- کلاچای» عدم تخصیص اعتبار و مسائل زیست‌محیطی را از موارد تأخیر در این پروژه عنوان و اظهار کرد: اداره کل پیگیری لازم را در دستور کار خود قرار داده و هر بخشی از پروژه که امکان کار داشته باشد را فعال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی در مورد مشخصات این پروژه عنوان کرد: طول مسیر این پروژه حدود 145 کیلومتر است که 70 کیلومتر از آن در استان قزوین قرار دارد. 

این مسئول افزود: مسیر اصلی این پروژه از مقابل دانشگاه آزاد قزوین آغاز و با عبور از روستاهای باراجین، میزوج، ورتوان و موشقین به سمت رودخانه شاهرود رفته و پس از عبور از روی آن وارد دره هیر و ویار می‌شود. 

قزوینیان خاطرنشان کرد: این پروژه در مرز استان گیلان پس از عبور از تونل دو کیلومتری وارد دره منتهی به سه‌راهی گرمابدشت شده و به‌موازات رودخانه پلرود از بخش زیادس عبور کرده و پس از طول لات به صورت کنارگذر از غرب رحیم‌آباد می‌گذرد و به ورودی کلاچای از سمت غرب ختم می‌شود. 

وی ادامه داد: احداث قطعه دوم از مسیر قزوین – کلاچای به طول 26 کیلومتر در حال انجام عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی و روسازی است. 

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در طول مسیر پروژه «قزوین – الموت – کلاچای» در استان قزوین یک دستگاه تونل بزرگ، دو دستگاه تونل کوچک، 3 دستگاه پل بزرگ و چندین دستگاه پل کوچک وجود دارد. 

وی مطرح کرد: همچنین این پروژه دارای 2 پل با شرایط خاص، 56 پل آبرو و بیش از 6 هزار متر دیوار حائل است. 

قزوینیان با اشاره به تجهیز کارگاه قطعه دوم از مسیر توسط پیمانکار تصریح کرد: با توجه به تزریق اعتبار در حال حاضر می‌توان عملیات را تسریع بخشید تا در ادامه کار را در قطعه اول نیز آغاز کنیم. 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه انتقال آب‌های سرانی استان در بودجه ۱۴۰۳، ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه اوایل کار دولت، خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده در گذشته کافی نبود، اولویت‌های استان پیش از سفر هیئت دولت در نظر گرفته شد.

وی افزود: با تاکید استاندار، تأمین آب استان در اولویت قرار گرفت؛ نقاط ضعف و قوت شناسایی و با برگزاری ۱۱۰۰ ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه‌تمام و بالای ۵۰ درصد مشخص شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تأمین آب استان، خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب سرانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شد، اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی اواخر سال گذشته، مجوز ماده ۲۳ آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف‌های بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ برای آن چهار هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.

رشیدی از مرمت، احداث و آسفالت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی، ۸۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستاها و ۸۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری خبر داد.

کد خبر 750014

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه