Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   مرحله مقدماتی در دو دور برگزار می شود. روز سه شنبه 26 دی ماه، در دور اول مرحله مقدماتی، تیم شان یونایتد میانمار به مصاف کرس نگروس اف سی فیلیپین می رود. در دیگر دیدار روز سه شنبه، بالی یونایتد اندونزی میزبان تامپینز روورز سنگاپور است.
دور دوم این مرحله سوم بهمن (23 ژانویه) با انجام چهار دیدار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهار برنده این مرحله در نهایت به پلی آف می روند. رقابتهای پلی آف روز 10 بهمن (30 ژانویه) برگزار می شود. در این مرحله هشت دیدار (شامل چهار دیدار در غرب آسیا و چهار دیدار در شرق آسیا) انجام می شود. تیم ذوب آهن در پلی آف میزبان آیزاول هند است.
چهار تیم برنده این مرحله به مرحله گروهی راه می یابند. 32 تیم در مرحله گروهی در هشت گروه چهار تیمی به رقابت می پردازند. رقابتهای این مرحله در شرق و غرب آسیا به طور جداگانه برگزار می شود. از ایران استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در مرحله گروهی حضور دارند. مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و دو تیم صدر هر گروه به یک هشتم نهایی صعود می کنند.
فاتح لیگ قهرمانان آسیا 2018 به نمایندگی از قاره کهن در جام باشگاه های جهان که در امارات متحده عربی برگزار می شود، شرکت می کند. در صورتی که یک تیم اماراتی قهرمان این دوره از رقابتها شود، نایب قهرمان جام نیز صعود خواهد کرد.
تیم اوراوا رد دیاموندز مدافع عنوان قهرمانی در رقابتهای لیگ ژاپن هفتم شد و به لیگ قهرمانان آسیا صعود نکرد و به همین علت قادر به دفاع از عنوان قهرمانی خود نخواهد بود. این دومین فصل متوالی است که قهرمان آسیا قادر به دفاع از عنوان قهرمانی خود نخواهد بود.  

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت