Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:30:35 GMT

معرفی تیم های برتر دومین دوره کراس فیت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۱۶۶۷

معرفی تیم های برتر دومین دوره کراس فیت

نفرات برتر دومین دوره مسابقات کراس فیت به میزبانی باشگاه سوله مشخص شد. 

به گزارش "ورزش سه"، دومین دوره مسابقات کراس فیت به میزبانی باشگاه سوله با حضور 100 ورزشکار در قالب 50 تیم برگزار شد و در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های راه یافته به فینال معرفی شدند.


روز گذشته فینال این مسابقات در باشگاه سوله که مدیریت آن برعهده صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال است، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نیکخواه به دلیل حضور در لیگ بسکتبال چین در فینال رقابت ها حضور نداشت. البته چهره های مطرحی برای تماشای فینال کراس فیت در باشگاه سوله حاضر بودند که می توان به احسان روزبهانی، بوکسور المپیکی کشورمان اشاره کرد که مسابقات را از نزدیک دید. همچنین تماشاگران زیادی نیز در سوله حضور داشتند و مسابقات را از نزدیک مشاهده کردند. 


در فینال این رقابت ها 5 تیم 2 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از 3 راند مسابقه نفس گیر و حساس در نهایت تیم ARES با ترکیب ارشد درودیان و علی دهقانی به مقام قهرمانی دست یافتند. این تیم جایزه نقدی 20 میلیون تومانی را از اسپانسر این مسابقات به صورت نقدی دریافت کرد. تیم فرزین یاری و امیر دربانی به مقام دوم رسید و 2 تیم هم متشکل از (دادبه حاتمی و حامد میرغفاری) و (امین میرزایی و شهاب مدرسی) به صورت مشترک سوم شدند. 


کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، پلایومتریک انفجاری، تمرین سرعت، وزنه برداری به سبک قدرتی و المپیک، کتل بلز، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین های استقامتی است. کراس فیت با انجام این تمرین ها، اجزای اصلی تناسب اندام را هدف قرار می دهد. تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت از جمله تاثیرات این رشته بر روی بدن است.

پرورش اندام - بدن سازی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.
امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی