Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: اعمال تحریم های غیر قانونی علیه مسئولین و ملت ایران ناشی از سرخوردگی دولت آمریکا در دستیابی به اهداف مداخله جویانه اش در کشور ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: تحریم های جدید دولت آمریکا علیه برخی افراد و شخصیت های جمهوری اسلامی ایران نقض حقوق بشر و در تعارض با مفاد برجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تحریم های جدید را خصومت آشکار دولت آمریکا علیه ملت ایران دانست و افزود: دولت آمریکا باید به تعهدات برجامی خود عمل کند اما همواره به بهانه های واهی و با افزایش تحریم ها علیه کشور ما برجام را نقض کرده است و این حرکت ترامپ با تبعیت از فرامین اسراییل و در دشمنی با ملت ایران انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعمال تحریم های ظالمانه دشمنی آشکار دولت آمریکا با ملت ایران است، دولت آمریکا که با فروش اسلحه به تروریست ها و برخی کشورهای خاورمیانه، دستش به خون بی گناهان زیادی آغشته است نمی تواند ادعای حقوق بشری داشته و ملت صلح طلب ایران را به نقض حقوق بشر متهم کند.

مولوی ریگیان پور با بیان اینکه آمریکا سعی دارد با اعمال تحریم، روحیه مقاومت ملت ایران را تضعیف کند، تاکید کرد: آمریکا سیاست های موردنظر اسراییل را پیاده می کند و اعمال تحریم های غیر قانونی علیه مسئولین و ملت ایران ناشی از سرخوردگی دولت آمریکا در دستیابی به اهداف مداخله جویانه اش در کشور ماست اما ملت فهیم ایران  هرگز اجازه دخالت به کشورهایی نظیر آمریکا را در امور کشور نمی دهند.

 


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با بیان اینکه تظاهرات دانشجویان و برخورد‌های پلیس با آنان بر شعار‌های مدعیان آزادی و حقوق بشر خط بطلان کشید افزود: ما به این دانشجویان معترض آفرین می‌گوییم و از آنان حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این اعتراضات در واقع نشانه وجود شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است.

امام جمعه گرگان گفت: شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی»، بازی شعار و بازی استعماری بیش نیست و مسایل و مطالبی با این موضوع در واقع با هدف نابود کردن جامعه مطرح می‌شود.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: کار امام صادق (ع) در تاسیس مکتب و تربیت شاگردان در ابعاد مختلف کمتر از کار امام حسین (ع) در قیام عاشورا نبود و آن امام در واقع مکتب و پرچم علوی را حفظ کرد.

منبع:صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است