Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۷۱ واحد صنعتی کوچک و متوسط ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ محمود نعمتی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: دولت در راستای طرح رونق تولید سیاست‌های حمایتی برای بنگاه‌های کوچک و متوسط، تکمیل طرح‌های بالای ۶۰ درصد و بازسازی و نوسازی صنایع در استان و کشور را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی اظهار کرد: به همین منظور جلسات کارگروه طرح ایجاد رونق در واحدهای کوچک و متوسط استان مرکزی به صورت منظم هر هفته تشکیل می‌شود تا واحدهای که نیاز به تسهیلات برای رونق تولید دارند شناسایی و به بانک‌ها معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۲۲ متقاضی در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۴۵۰ مورد متقاضی تأمین سرمایه در گردش، ۱۰۶ واحد سرمایه ثابت، ۱۸۷ واحد هم برای تأمین سرمایه به منظور بازسازی و نوسازی و مابقی در حوزه کشاورزی در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: تا این لحظه یک‌هزار ۲۴ واحد با اعتباری بالغ بر ۹۲۸ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده‌اند و تا به امروز ۶۷۱ واحد صنعتی کوچک و متوسط، ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید دریافت کرده‌اند.

نعمتی با تاکید بر اینکه روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های خصوصی به کُندی پیش می‌رود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم انتظار می‌رود بانک‌های خصوصی بیشتر طرح ها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه بهین‌یاب برای پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی بسته شده است، بیان کرد: همچنین از ابتدای دی‌ماه امسال متقاضیان تسهیلات مجتمع‌های گردشگری می‌توانند در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تسهیلاتی که ارائه شده شاهد رونق بیشتر واحدهای تولیدی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند