Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت حمل و نقل شهرداری اراک با اشاره به اهمیت استانداردسازی جایگاه‌های سوخت گفت: جایگاه‌های سوخت CNG اراک اورهال شدند و درحال حاضر بیش از ۳۹۰۰ دستگاه خودرو در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در اراک فعال هستند. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اراک، سیداحمد میرمحمدی با اشاره به گزارش عملکرد سه ماهه سوم امسال سازمان مدیریت حمل و نقل اظهار داشت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار با 157 دستگاه اتوبوس فعال، 2 هزار و 520 دستگاه تاکسی، 412 دستگاه تاکسی موقت و یک هزار و 53 دستگاه خودرو آژانسی کار خدمات حمل و نقل عمومی را به شهروندان ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واحدهای مختلف اداری و اجرایی اقداماتی مانند 36 مورد نقل و انتقالات تاکسی، 56 فقره تشکیل پرونده خودروهای آژانسی، 25 فقره صدور پروانه بهره‌برداری، 239 فقره تعویض کارنامه مالکیت تاکسی، 19 مورد صدور کارنامه کمکی، 32 مورد تعویض کارنامه کمکی، 72 فقره صدور کارت ویژه، هزار و 960 مورد ثبت و صدور مرخصی برای رانندگان، 32 مورد معرفی به‌منظور فعالیت در تاکسی‌های بی‌سیم، 36 مورد تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده و جایگزینی آنها با سمند و پژو انجام می‌گیرد.

سرپرست مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک با اشاره به عملکرد واحد اتوبوسرانی گفت: با توجه به فرسودگی اتوبوس‌های شهری و پیگیری‌های انجام شده در بخش نوسازی و بهسازی اتوبوس‌ها، در قراردادی با شرکت اسکانیا (عقاب افشان) تعداد 13 دستگاه اتوبوس با سوخت پاک به ناوگان عظیم اتوبوسرانی اضافه شده و تا پایان سال تعداد آنها به 50 دستگاه می‌رسد.

میرمحمدی تصریح کرد: تعداد 46 دستگاه سرپناه با توجه به فرسوده شدن و یا نداشتن در مسیرهای شهرک قدس، رودکی، کوی علی‌ابن ابیطالب و شهرک ابوالفضل (ع) جانمایی و نصب شده، همچنین مرمت و بازسازی تعداد 10 دستگاه سرپناه انجام و اطلاعات مربوط به سوخت 117 دستگاه اتوبوس در سامانه ستاد سوخت ثبت شده است.           

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در سه ماهه سوم امسال در سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری اراک انجام شده اورهال جایگاه سوخت CNG با توجه به حساسیت موضوع و استانداردسازی جایگاه‌ها است که قسمتی از اورهال جایگاه انجام و مابقی آن در حال انجام است.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه‌ تاکسی و اتوبوس چقدر گران شد ؟

به گزارش پارس نیوز، شورای اسلامی شهر تهران در سال گذشته افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی را طبق روال هرساله به تصویب رساند و زمان اجرای آن را از اول اردیبهشت ماه سال جاری تعیین کرد، با تأیید مصوبه شورای شهر توسط فرمانداری تهران، نرخ‌های جدید از امروز قابل اجراست.

بر اساس این مصوبه نرخ پایه ورودی مسافران در مترو با 16 درصد افزایش همراه شد و بر اساس پیمایش تا 2 کیلومتر با نرخ ورودی و مازاد بر آن تا 30 کیلومتر برای هر کیلومتر 40 درصد افزایش داشته است، مازاد بر 30 کیلومتر نیز شهروندان مبلغ بیشتری را پرداخت نخواهند کرد.

30 درصد افزایش خطوط حومه‌ای نیز به تصویب اعضای شورا رسید و به این ترتیب برای بلیط تک‌سفره که 3300 تومان بود، حداکثر به قیمت 4 هزار و 300 تومان افزایش پیدا می‌کند.

برای مبلغ ورودی در اتوبوس تندرو و عادی 22 درصد افزایش پیش‌بینی شده و به‌ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو 20 درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی 40 درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

به‌طور میانگین قیمت تمام‌شده در اتوبوس تندرو 21 درصد و اتوبوس عادی 30 درصد نسبت به سال 1402 رشد پیدا کرده است؛ برای اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی 40 درصد رشد در نظر گرفته شده است.

کرایه‌های تاکسی نیز با حداکثر 45 درصد افزایش به تصویب رسیده است.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از اول اردیبهشت چقدر گران شدند؟ (اینفوگراف)
  • کرایه‌ تاکسی و اتوبوس چقدر گران شد ؟
  • کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد مجدداً راه‌اندازی شد