Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@12:30:04 GMT

بازیگران با تیپ های متفاوت در به وقت خماری

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۳۱۵۸

بازیگران با تیپ های متفاوت در به وقت خماری

رکنا: با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین فیلم سینمایی به وقت خماری جدید‌ترین فیلم محمدحسین لطیفی، فیلمبرداری این فیلم به تازگی در تهران و در لوکیشنی حوالی مرکز پایتخت آغاز شده است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تولید فیلم سینمایی Movie به وقت خماری تا اوایل اسفندماه به طول می‌انجامد.

به وقت خماری فیلمی پربازیگر است و اکثر چهره‌های آن از میان بازیگران مطرح و سر‌شناس سینما Cinema انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی بازیگران این فیلم سینمایی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، آرمین جداخانی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، مجید یاسر و شیرین یزدان‌بخش.

به وقت خماری به نویسندگی احمد رفیع‌زاده یک کمدی - اجتماعی است.

لطیفی در کارنامه خود ساخت فیلم‌های سینمایی «اسب سفید پادشاه»، «پاریس تا پاریس»، «توفیق اجباری»، «روز سوم»، «خوابگاه دختران»، «دختر ایرونی»، «عینک دودی» و «سرعت» را دارد.

سایر عوامل اصلی «به وقت خماری» عبارتند از: مشاور تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، مشاور پروژه: دکترسیدامین حسینیون، سرمایه‌گذار: سیدجواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف‌زاده، مدیر تولید: سیدامیر سیدابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل‌سفیدی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، منشی صحنه: ساناز فراهانی، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مدیر برنامه‌ریزی: امیرعباس لطیفی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، عکاس: مهدیه لطیفی، تبلیغات فضای مجازی: امیرحسین حسینی، مدیر مالی و حقوقی: سمیرا اسدی، فیلمبردار پشت صحنه: علی حمدخدا، مدیر تدارکات: شاپور دلدارلنگرودی.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی با نگاهی طنز به رویدادهای تاریخی جهان ساخته شده است و اثری اقتباسی است که از  هفته آینده و ابتدای اردیبهشت ماه از شبکه دو سیما پخش می شود. 

این مجموعه که فضایی طنازانه دارد و برای مخاطب نوجوان تولید شده است همزمان با پخش از شبکه دو از شبکه امید نیز روی آنتن می رود.  

قصه های «هیس هیچی نیس» در فضایی فانتزی روایت و به تصویر کشیده می شود و از آیتم‌های مختلفی از جمله دادگاه، استعدادیابی، سراشپز، تاریخ کاغذی و … تشکیل شده که آیتم سراشپز ترکیبی از کار رئال و عروسکی است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

در «هیس، هیچی نیس!» از بازیگران تئاتری بهره گرفته شده است که ۱۵ بازیگر اصلی و ۲۰ بازیگر فرعی را شامل می شوند.

مجید امیری، علی فرحناک، حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، مهدی برقعی، مجید بخششیان، محمد حاج بابایی، مهناز رودساز، مهدی ملاک و جواد پیروزی از جمله این بازیگران هستند.

همچنین زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه این مجموعه هستند که فصل نخست آن در ٢۶ قسمت به نگارش درآمده است.

سازمان سینمایی سوره، مرکز تولیدات نوجوان را با هدف تمرکز بر مخاطبان کودک و نوجوان و به عنوان یکی از بازوهای تولید آثار هنری خود تأسیس کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق