Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تیتر اول روزنامه های ایتالیایی به اتهام پولشویی "برلوسکونی" می پردازد اما او قصد دارد برای بار دوم با عنوان رئیس حزب فورتزا ایتالیا پا به عرصه سیاست بگذارد.

"سیلویو برلوسکونی" ماه ها به دنبال فروشنده ای مناسب در خصوص فروش باشگاه میلان بود و سرانجام این باشگاه را به "لی یونگ هونگ" تاجر نه چندان مطرح چینی فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق ادعای نشریه "لا استامپا" ،باشگاه 300 میلیون یورو بیش از قیمت واقعیش فروخته شده و این معامله علامت سوال هایی را به وجود آورده است.پس از تحقیقات بازرسین، اتهام پولشویی به برلوسکونی و تاجر چینی وارد شده و دادستان تحقیقات را در خصوص این پرونده آغاز نموده است.


انتهای پیام/


اتهام پولشویی برلوسکونی تیتر اول روزنامه های ایتالیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها

مقداد خدادادی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی نور گفت: پرونده متخصص جراحی عمومی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی نور رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۴۱۷ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

خدادادی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با شکایت شاکی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • پولشویی
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو