Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:09:02 GMT

آخرین خبرها از فیلم سینمایی «لاتاری»

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۳۷۲۳

آخرین خبرها از فیلم سینمایی «لاتاری»

در آستانه‌ نمایش فیلم سینمایی «لاتاری» در جشنواره‌ی فیلم فجر پیش‌رو لوگوی فیلم رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، جدیدترین ساخته‌ی محمد حسین مهدویان پس از «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی در جشنواره‌ی فیلم فجر پیش‌رو به نمایش درمی‌آید.

لوگوی این فیلم که این روزها آخرین مراحل آماده‌سازی را سپری می‌کند توسط محمد روح‌الامین طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعد سهیلی، حمید فرخ نژاد، هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، زیبا کرمعلی بازیگران اصلی «لاتاری» هستند.

در خلاصه داستان «لاتاری» که فیلم‌نامه‌ی آن توسط ابراهیم امینی و محمد حسین مهدویان به نگارش درآمده،آمده است:« امیرعلی و نوشین دو جوان بیست ویک دوساله، قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌ها را بگیرند. آن دو یک سری رویای مشترک دارند. برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت امریکا.»

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:مدیر تولید:کامران حجازی،مجری طرح:امیر بنان،بازیگردان:ابراهیم امینی،مدیر فیلمبرداری:هادی بهروز،طراح صحنه و لباس:بهزاد جعفری طادی،صدابردار:هادی ساعد محکم،طراح گریم: شهرام خلج،دستیار اول کارگردان : عبدالرحیم صاحب الفصول،دستیار اول فیلمبردار:مهران ممدوح،جانشین تولید:مسعود زمانی،برنامهریز:محمد رضا کشمیری،دستیار تهیه: محسن خواجه افضلی، مدیر تدارکات:محمد اسماعیل کلبی آبادی،پشتیبانی تولید:مهدی جهانگیری،مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی. 

«لاتاری» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی