Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال کشور دو تیم ساری ۲۱ و متین ورامین در ورامین به مصاف هم خواهند رفت و حمید راهجردیان، میثم پارسه قضاوت آن را بر عهده خواهند داشت.

تقابل این دو تیم ساعت ۱۵ فردا ۲۴ دی خواهد بود و تیم سارویه اگرچه به دنبال جبران باخت خانگی دیدار رفت است، اما حریف قدرتمند ورامینی هم برای شکست تیم انتهای جدولی ساری و پیوستن به بالای جدول نقشه‌ ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساروی‌ ها با ۱۲ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی و شاگردان ترکاشوند هم با ۲۶ امتیاز در مکان ششم قرار دارند.

انتهای پیام/ م

جدال تیم‌ های والیبال در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، طبق عادت هر ساله لیگ والیبال کره جنوبی، مسئولان فدراسیون این کشور اسامی بازیکنان آسیایی که تیم های کره ای مجاز به خرید آنها هستند را اعلام کرد که بازیکنان ایرانی بسیاری در آن حضور دارند.

سید محمد موسوی، محراب  ملکی، طیب عینی، محمد بربست، امیرحسن فرهادی، امیرحسین ساداتی، علیرضا ابلوچ، علی طبری، عارف مرادی، محمد علی فلاح، علی حق پرست، محمد صادقی، فرهاد سال افزون، شهروز همایونفر منش، سعید رنجبر،سهیل کمال آبادی و علی فضلی هفده بازیکن ایرانی هستند که مسئولان والیبال کره جنوبی به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان کشور های آسیایی آن‌ها را در لیست خرید باشگاه های کره ای گذاشته اند.

مراسم درفت یا خرید این بازیکنان اردبیهشت اول تا سوم ماه می در هنگ کنگ برگزار خواهد شد که با توجه به مصافت طولانی بعید است بازیکنان ایرانی همه در آن حضور یابند.

لازم به ذکر است در بخش زنان هم مهسا صابری و مائده برهانی می توانند در بخش زنان شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • آغاز جام هفدهم برای شاگردان شمسایی
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است