Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید عبدالحمید صفوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در گفتو گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: ۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان شهرکرد در گروه‌های سنی مختلف در جشنواره قرآنی سال ۱۳۹۶ که در ۱۹ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ثبت‌نام کردند.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره قرآنی شناسایی، هدایت و رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی آحاد مختلف مردم به‌خصوص کودکان و نوجوانان است تا شور و شوق قرآنی خود را بتوانند از سنین پایین دنبال کنند و مراحل ترقی خود را در این زمینه روزبه‌روز دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام صفوی افزود: افراد ثبت‌نام کننده در این طرح و جشنواره در موضوعات مختلفی ازجمله حفظ ۱۰،۲۰ و ۳۰ سوره آخر قرآن کریم، قرائت و ترتیل، حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، مفاهیم جزء سی‌ام و همچنین همخوانی و تواشیح و خوشنویسی سوره مبارکه قدر آمادگی خود را برای این جشنواره اعلام کردند.
وی افزود: در این جشنواره سنین ۱۶ تا ۱۸ سال نیز در رشته‌های حفظ جزء ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم، همخوانی قرآن و تواشیح، خوشنویسی سوره قدر و مقاله‌نویسی با مضامین قرآنی باهم به رقابت می‌پردازند

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران

«قلب سلیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد تربتی در ۱۰ قسمت حدودا ۲۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۳ از قاب شبکه تهران پخش می‌شود.

این برنامه با حضور نوجوانان شرکت کننده به همراه خانواده هایشان تماشایی می‌شود. در بخش "مسابقه آیات " که توسط هوش مصنوعی تصویر سازی شده است، شرکت کنندگان در تشخیص آیه و داستان آن با هم رقابت می‌کنند و در ادامه نیز کارشناس برنامه دکتر "علیرضا نادی" به تشریح و تفسیر آیه و داستان قرآنی می‌پردازد.

«قلب سلیم» با اجرای مهدی سیفی به عنوان مجری کارشناس و هنرنمایی اسماعیل فتحی و با معرفی عروسک فندق تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌های تصویری از فعالیت‌های میدانی جشنواره آرمان ۲ شامل محافل قرآنی برگزار شده در مساجد تهران، برپایی کعبه ابراهیمی در بوستان لاله، نمایشگاه متاورسی مستقر در کعبه ابراهیمی به همراه نمایش فیلم‌های قرآنی مرتبط با آیات ابراهیمی ۴-بازی قرآنی عینک‌های VR اشاره کرد.

این برنامه با همکاری شورای عالی قرآن شهرداری تهران در حاشیه برگزاری جشنواره قرآنی آرمان ۲ تهیه و تولید شده است و این جشنواره از ماه مبارک رمضان آغاز و هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • جلوه‌هایی از آیات و آموزه‌های قرآن در آثار سعدی / مرا معلم عشق تو، شاعری آموخت