Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در مورد آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: قبل از شروع برای شادی روح درگذشتگان ورزشی و شهدای ورزشی صلوات ختم کنید. خوشحالم که در همه جلسات همه اعضای هیئت مدیره حضور دارند انشالله با قدرت بیشتر راه را ادامه دهیم و حرکت رو به جلو را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشحالیم افشین پیروانی که یک فرد شناخته شده و فنی با سابقه درخشان چه در تیم ملی و چه در باشگاه پرسپولیس به جمع ما پیوسته است و برای سلامتی محمود خوردبین هم آرزوی سلامتی داریم.

در ادامه خبرنگاری پرسید: بعد از اینکه با برانکو تمدید کردید، رفتن طارمی با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمد باعث ناراحتی هواداران شد اما به گفته مهدی طارمی دلیل رفتنش این بود که به باشگاه پرسپولیس کمک کند. آیا نمی‌شد با طارمی به توافق برسید که در پرسپولیس بماند تا با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه به وجود آورد بتواند جبران کند یا خیر؟ گفت: با توجه به مشکلاتی که مهدی طارمی در بحث باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه به باشگاه پرسپولیس آسیب رساند و پرسپولیس نتوانست به فینال جام باشگاه‌های آسیا برود و ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و حتی خود مهدی طارمی ۴ ماه محروم شد، به دنبال این بودیم که از ابتدا این محرومیت کاهش پیدا کند تا بتوانیم با آرامش کارمان را انجام بدهیم. در این راستا هیدت مدیره باشگاه پرسپولیس تلاش بسیاری کردند. همچنین سلطانی‌فر وزیر ورزش جلساتی متعددی برگزار کرد تا تفاهمی با باشگاه ریزه‌اسپور برقرار کنیم تا جریمه و محکومیت باشگاه پرسپولیس کمتر شود. کما اینکه به دنبال این هستیم تا این محرومیت کمتر شود و حداقل از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی به یک پنجره نقل و انتقالات کاهش دهیم. پیگیری‌های لازم صورت گرفته حتی وکیل خوبی استخدام کردیم تا کارها را با دقت انجام دهد تا هرچه زودتر این اتفاق بیفتد اما طارمی با توجه به این محرومیت ۴ ماهه‌ای که داشت شرایطش به گونه‌ای بود که از لحاظ روحی شرایط خوبی نبود. من به عنوان سرپرست و برانکو به عنوان سرمربی سعی کردیم از لحاظ روحی شرایط خوبی را برای مهدی طارمی فراهم کنیم تا با انگیزه خوب به دنبال این باشد تا اشتباهات گذشته را جبران کند و با بازی‌های خوب و درخشان دل هواداران را شاد کند. بارها به دنبال این بودیم تا هرچه زودتر به مهدی طارمی توافق کنیم اما با توجه به صحبت‌های مهدی طارمی مبنی بر اینکه سن من طوری نیست که بخواهم در ایران ادامه بدهم چرا که به دنبال این هستم تا ترانسفر شوم و ممکن است ۲ سال دیگر نتوانم در اروپا بازی کنم اما بعد از کلی جلسات ما به توافق نرسیدیم، هواداران و شما خبرنگاران عزیز بدانید که ما تمام تلاشمان را کردیم تا جایی که ممکن بود؛ چرا که نمی‌شود تا یه حدی از بازیکن در واقع درخواست کرد که در باشگاه بماند. ما نمی‌توانیم بازیکنی که دلش با تیم نیست اصرار کنیم و به زور یک بازیکن را در تیم نگه داریم، وقتی بازیکنی دلش با تیم نباشد مطمئناً عضلات و توان و انرژی‌اش با تیم نیست و آنطور که باید و شاید فعالیت نمی‌کند. بعد از اینکه به توافق نرسیدیم یک دعوتنامه‌ای از باشگاه الغرافه قطر داشتیم، طبق صحبت‌هایی که با مهدی طارمی انجام دادیم، گفتیم باید قرارداد طوری باشد تا هم پولی به باشگاه برسد با توجه به مشکلات و جریمه‌هایی که از طرف باشگاه ریزه‌اسپور به باشگاه پرسپولیس شده باید قرارداد طوری باشد که پولی به باشگاه تزریق شود. تفاهم‌نامه‌ای بین باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی برقرار شد و مهدی طارمی پای این تفاهم‌نامه را امضاء کرد و قرار شد مبلغی باشگاه الغرافه برای رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس پولی واریز کند، حتی پاداشی که فیفا برای بازیکنان ملی پوش در نظر گرفته باید به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود، صحبت‌هایی انجام دادیم تا مهدی طارمی با باشگاه الغرافه قرارداد ببندد، هنوز به صورت رسمی نامه‌ای از باشگاه الغرافه قطر به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده مبنی بر اینکه مهدی طارمی با باشگاه الغرافه قرارداد نبسته‌است.

گرشاسبی درباره تمدید قرارداد ۲ ساله با برانکو و اینکه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم شده و در این شرایط کار چطور پیش خواهد رفت، اظهارداشت: باید بگویم برانکو یک مربی حرفه‌ای است که در تمام امور مثل اخلاقی، رفتاری و کرداری حرفه‌ای رفتار می‌کند. خواهد رفت، اظهارداشت: باید بگویم برانکو یک مربی حرفه‌ای است که در تمام امور مثل اخلاقی، رفتاری و کرداری حرفه‌ای رفتار می‌کند، دوست نداشتم این را بگویم اما با اینکه برای برانکو منافع خودش مهم است اما منافع باشگاه چربش دارد. ما قرار است نشست‌هایی برای استعدادیابی داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم اما هنوز این مسأله نهایی نشده است و در حال هماهنگی با هیأت مدیره هستیم، بودجه سال آینده را ارزیابی کنیم و تلاش داریم تا در یکی دو سال آینده یک تیم در لیگ دسته ۲ یا دسته ۳ داشته باشیم که البته مسائل فنی بر عهده آقایان برانکو، پیروانی و کاشانی است تا در کمیته فنی تصمیم بگیرند چرا که قصد پشتوانه‌سازی برای تیم بزرگسالان را داریم تا بازیکنان از این تیم به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

گرشاسبی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس به خاطر بازنشستگی از پرسپولیس کنار رفت اما در حال حاضر چند فرد در باشگاه هستند که سنشان به بازنشستگی می‌خورد، این افراد در حال حاضر در چه شرایطی هستند که در باشگاه فعالیت می‌کنند، گفت: ابتدا باید بگویم که سوال شما فوتبالی نیست اما باید تاکید کنم که با توجه به قانونی که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده و به تمام اداره‌جات دولتی ابلاغ کرده است بر این اساس افرادی که از رزمنده، ایثارگر یا خانواده شهدا هستند از شرایط ویژه‌ای برخوردار هستند و بحث بازنشستگی شامل حال آنها نمی‌شود و این بحث برای این افراد و به کار گیری این افراد با توجه به قانون مشکلی برای باشگاه پرسپولیس به وجود نیامد حتی با توجه به قانون‌هایی که وجود دارد این افراد حتی می‌توانند به عنوان مشاوره هم در بعضی سمت‌ها به کار گیری شوند و طبق قانون هیچ مشکلی وجود ندارد.

گرشاسبی در خصوص بحث ژوزه افزود: پرونده ژوزه تمام شده و خیالتان راحت باشد و خواهش می‌کنم دیگر در خصوص پرونده ژوزه صحبت نکنید. اینجا باید یک خاطره برای شما تعریف کنم. من همکاری داشتم که خیلی از زمان بازنشستگی او گذشته بود و همه همکاران دوست داشتند او سریع‌تر بازنشسته شود و وقتی او بازنشست شد همه کارکنان و پرسنل با لا الله الا الله پرونده او را بایگانی کردند. باید بگویم در مورد ژوزه هم این اتفاق افتاد و پرونده ژوزه را با لا الله الا الله بایگانی کردیم.

وی در خصوص اینکه آخرین وضعیت بحث کسر امتیاز از پرسپولیس به دلیل شکایت گابریل از این باشگاه چه شد، افزود: به هر حال باشگاه بزرگ، حاشیه‌های بزرگ، مشکلات بزرگ هم دارد اما بحثی که خوب پیش می‌رود این است که اعضای هیأت مدیره روند رو به شفاف‌سازی دارند و امور در حال اصلاح است و همه هزینه‌ها و مسائل مالی به صورت قانون‌مند انجام می‌شود. جرائم فیفا در حدود ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که رفع شده اما این دینی بود که به صورت حق یا ناحق که بیشتر آن ناحق بود از حلقوم پرسپولیس بیرون کشیده شد و کمر باشگاه را خم کرد اما با درایت وزارت ورزش و هیأت مدیره بخش عمده و خطرناک آن حل شد. در پرونده گابریل هم او وکیلی داشت که با حکم رسمی آمد و مطالبات را دریافت کرد، ما این مسئله را به فیفا اعلام کردیم اما به هر حال بین او و وکیلش اختلاف به وجود آمد و او شکایت کرد که وکیل پول او را نداده است. خوشبختانه فیفا از ما استعلام کرد و جواب ما را پذیرفت و به همین دلیل این پرونده به CAS رفت. ما این موضوع را از وکیل گابریل که با باشگاه ارتباط کاری هم دارد، پیگیر شدیم و او را متقاعد کردیم تا در دوبی ملاقاتی با این بازیکن داشته باشد و رضایت قطعی او را بگیرد تا این پرونده مختومه اعلام شود.

گرشاسبی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه آیا در بند قرارداد برانکو متنی بابت فسخ یکطرفه وجود دارد یا خیر و در ادامه در خصوص اینکه چرا احمد نوراللهی که باید طبق قانون ۲ ماه در آموزشی حضور پیدا کند یک ماهه برگشت، گفت: ابتدا در خصوص قرارداد برانکو باید بگویم که قرارداد سرمربی پرسپولیس مانند قراردادهای دیگر مربیان است. همه موارد لحاظ شده و هیچ مشکلی نیست و باید تاکید کنم که قرارداد برانکو مثل قرارداد سال گذشته است و طبق قرارداد جلو خواهیم رفت و با برانکو کار می‌کنیم اما در خصوص بحث نوراللهی باید بگویم این مشکلی نیست، خوشبختانه تمام پیگیری‌ها انجام شده، تمام نامه‌نگاری‌ها و صحبت‌های لازم در بحث نوراللهی با مسئولین نظام وظیفه صورت گرفته تا بعد از اتمام سربازی و دوران خدمت به باشگاه پرسپولیس اضافه شود. همینجا از فرصت استفاده می‌کنم و به همه هواداران قول خواهم داد که به زودی نوراللهی به پرسپولیس اضافه می‌شود و می‌تواند برای این تیم بازی کند.

گرشاسبی درباره تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود، اظهار داشت: تا تکلیف سرمربی مشخص نمی‌شد نمی‌توانستیم به بحث بازیکنان ورود کنیم اما وقتی سرمربی تیم قراردادش را تمدید کرد او لیست مورد نیازش را از بازیکنان موجود اعلام می‌کند و وظیفه ماست تا برای تمدید قرارداد با عرضه مد نظر سرمربی تلاش کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تمام تقصیرها بعد از اتفاق رخ داده از سوی مهدی طارمی و باشگاه ریزه‌اسپور منتهی به مهدی طارمی بود و همه مهدی طارمی را مقصر می‌دانند. باشگاه پرسپولیس چقدر در این بحث مقصر بود، گفت: طارمی تنها مقصر نبود. به هر حال محرومیتی که برای او به وجود آمد و ۴ ماه از فوتبال محروم بود به هر حال از لحاظ روحی و روانی افت کرد و نمی‌توانست کمکی به باشگاه پرسپولیس کند. ما سعی‌کردیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم تا این مشکل هرچه زودتر برطرف شود. به هر حال اتفاق خوبی افتاد. ۱۰۰ هزار یورو به نفع باشگاه بعد از پیگیری‌های انجام شد و تلاش می‌کنیم تا مراحل را روز به روز طوری برنامه‌ریزی‌کنیم که به نفع پرسپولیس شود، بحث باشگاه ریزه اسپور هم قبلاً در مصاحبه‌ها گفتم با توجه به بدهی ۱۷ میلیاردی باشگاه پرسپولیس، سابقه بدی از باشگاه پرسپولیس در فیفا وجود داشت. به خاطر این موضوع و صحبت‌ها و مصاحبه‌هایی که در خود ایران انجام شده بود و باشگاه ریزه‌اسپور بیشترین دلایلی که داشت به خاطر مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی بود که از ایران جمع کرده بودند، باعث شد که این اتفاق صورت بگیرد و باشگاه ریزه‌اسپور سندهای لازم را داشته باشد. به هر حال ما همچنان در حال مذاکره و رایزنی هستیم تا این مشکل هرچه زودتر رفع شود.

گرشاسبی در خصوص بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس هم اظهارداشت: ما یک بدهی انباشته داشتیم که این بدهی مالیاتی در این سالها به مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان رسیده بود اما آقای سلطانی‌فر نامه‌ای زد و عنوان شد که ما درآمدی نداریم که بخواهیم مالیات بدهیم. با این نامه موضوع ما به بحث تجدید نظر و بررسی مجدد رفت و امیدوارم بخش مالیات سنگین با همت وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و پیگیری هیأت مدیره به مبلغ قلیلی برسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی این باشگاه به بازیکنانی همچون گولج، بنگستون، گابریل، علی دایی و مسعود همامی و اینکه آنها عنوان کردند که نامه کسر امتیاز دارند، اظهار داشت: در حد توان سعی کردیم که این اتفاق نیفتد. با کمک اعضای هیأت مدیره بخشی از بدهی‌های خارجی پرداخت شد و ۵۰ نفر از بازیکنان طی سالهای اخیر مشکلاتشان حل شده است. با برخی از افرادی که نام بردید تفاهم‌نامه امضاء کردیم اما برخی با سختگیری جلو می‌آیند و با آنها به توافق و جمع‌بندی رسیدیم اما مشکل بزرگی باشگاه را تهدید نمی‌کند و حواسمان هست تا دچار چالش نشویم.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس به الغرافه نامه زده و یا اینکه قرار است پول این قرارداد به باشگاه ریزه‌اسپور برسد، افزود: این مسائل اشتباه است، باشگاه الغرافه درخواستی داد که طارمی را می‌خواهد و بعد از صحبت‌هایی که با طارمی داشتیم و او قصد رفتن داشت اعلام کردیم تا شرایطشان را به ما بگویند. بعد از آن دیگر مکاتبه نکردیم و منتظر درخواست آنها هستیم تا ببینیم شرایطشان چیست و براساس آن تصمیم نهایی را بگیریم.

وی درباره بحث محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده ریزه‌اسپور ترکیه و اینکه آیا نمی‌شد از طارمی بابت این موضوع امتیازاتی گرفت، اظهارداشت: نامه‌ای که برای ما آمده بود این بود که باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت بدهی بود و بعد از آن باید از بازیکن آن را می‌گرفتیم چرا که فیفا باشگاه را می‌شناخت اما ما به ترکیه‌ رفتیم و بخش عمده‌ای از این مسئله حل شد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که شما که از اعتبار باشگاه پرسپولیس و سیاسیون استفاده کردید تا طارمی محرومیتش برطرف شود آیا لازم نبود تا از طارمی مبالغی به عنوان جریمه می‌گرفتید؟ پاسخ داد: ما بعد از این ماجرا رفتیم و کارهایش را دنبال کردیم، به هر حال باید شرایط بازیکن را در نظر بگیریم که آیا بازیکن می‌تواند پول را پرداخت کند یا نه. شاید شرایط طارمی به نحوی بود که نمی‌توانست پول را بپردازد آن وقت ما نمی‌توانستیم این بازیکن را زندان بیاندازیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدوارم نماینده خوبی در الغرافه از پرسپولیس باشد.

وی در پایان در رابطه با تمدید قرارداد بازیکنان گفت: ما با برانکو تمدید کردیم و بعد به سراغ بازیکنان می‌رویم و در مورد تمدید قرارداد با آنها مذاکره می‌کنیم.

602

فوتبال باشگاه کشور ایران لیگ پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

کد خبر 844917 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت