Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تاکنون ۱۶ ماه از حضور دوست حسینی در صندوق توسعه ملی نگذشته است، ظهر امروز اعضای هیئت امنای صندوق با استعفای او موافقت کردند. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ اقتصادی اقتصاد کلان و بودجه نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز در جلسه هیئت امنای صندو توسعه ملی اعضا با استعفای احمد دوست حسینی رئیس پیشین این صندوق  موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست حسینی بعد از کناره گیری جنجالی صفدر حسینی و موضوع انتشار فیشهای حقوق نجومی به صندوق توسعه ملی آمده بود.

 10 مرداد سال آینده  1395، حسن روحانی  با صدور حکمی احمد دوست‌حسینی را به عضویت در هیئت عامل صندوق توسعهٔ ملی و ریاست این صندوق منصوب کرد. همان زمان محمدجعفر منتظری  دادستان کل کشور  تنها چند روز پس از انتصاب دوست‌حسینی به ریاست صندوق توسعهٔ ملی، انتصاب او را به دلیل عدم تشکیل جلسهٔ هیئت عامل این صندوق و عدم جلب رضایت مستقیم اعضای آن و هم‌چنین به دلیل مدرک تحصیلی غیرمرتبط دوست‌حسینی، غیرقانونی دانسته بود.

حالا با استعفای خود خواسته دوست حسینی هیئت امنای صندوق توسعه ملی مرتضی شهیدزاده را با توجه به سوابق  وی در بانک کشاورزی به‌عنوان عضو جدید هیئت عامل و رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی انتخاب کردند.

استعفای غافلگیرکننده دوست حسینی از ریاست صندوق توسعه ملی در حالی انجام شده که لایحه بودجه سال 97 با پیشنهادهای متعدد برداشت از صندوق توسعه ملی همراه بوده است.

 

انتهای پیام/

R1389/P1012122/S7,77/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت خود در استقلال برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است که پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد این موضوع صحت داشته و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

    امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

    ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌های علی خطیر طی دوران حضور در این باشگاه، به همکاری خود با وی پایان دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد که فرشید سمیعی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست بازیکنان استقلال خطیر را فراری داد باورنکردنی! سومین اتهام جعل به مدیرعامل استقلال

دیگر خبرها

  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد