Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری خونبار در کورس سوارکاری گنبد باعث مجروح و زخمی شدن 6 نفر شد. اتفاقاتی که هیچ شخص و نهادی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایسنا، روز پنج‌شنبه 21 دی ماه کورس گنبد برگزار شد. این کورس با حواشی زیادی همراه بود. با وجودی که بارها فدراسیون سوارکاری و هیات سوارکاری گنبد به مسئولان این مسابقه‌ها اعلام کرده بودند که این مسابقه‌ها غیر قانونی است و نباید برگزار شود، اما کورس گنبد باز هم به صورت بومی و محلی هر هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان این مسابقه‌ها مجموعه سوارکاری گنبد را از شرکت توسعه و تجهیز استان گلستان اجاره کرده‌اند و مسابقه‌های کورس را خودشان برگزار می‌کنند. این مسابقه‌ها که قبلا به صورت ملی و با حضور سوارکارانی از تمام کشور برگزار می‌شد اکنون به کورس بومی و محلی تغییر ماهیت داده است و در نتیجه شاهد اتفاقات ناگوار در این کورس هستیم.

در هفته‌ای که گذشت چند فردی که بر روی مسابقات شرط‌بندی می‌کردند با هم درگیر شدند. آن‌ها ادعای مالکیت در این مسابقه‌ها را داشتند و وقتی به نتیجه نرسیدند با سلاح سرد و گرم (تفنگ شکاری، چماق، چاقو) با هم درگیر شده‌اند که در نتیجه آن دو شرط‌بند از هر دو سمت و مجموعا چهار نفر و همچنین دو نفر از نیروهای انتظامی در نتیجه این درگیری‌ها راهی بیمارستان شده‌اند.

علیفر، رییس نیروی انتظامی استان گلستان حال عمومی این افراد را مساعد عنوان کرده است.

این اتفاقات شرم‌آور در کورس اسب سواری و در حین مسابقه‌ها، باید بررسی شود و فدراسیون سوارکاری هرچه سریع‌تر باید به این موضوع ورود کرده تا این مشکلات یک برای همیشه برطرف شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلمی با بازدید میلیونی؛ کورس دلهره‌آور در اتوبان‌های آلمان!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902483

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی با بازدید میلیونی؛ کورس دلهره‌آور در اتوبان‌های آلمان!
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • حوزه انتخابیه گنبد کاووس
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور