Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ابطحی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و نماینده اصولگرای مجلس درباره ارتباط با احمدی نژاد گفت پیش از این اعضایی همچون مهدی کوچک زاده و حمیدرسایی (نمایندگان دور هشتم و نهم مجلس) به دلیل آنکه می خواستند در اعلام موضع درباره احمدی نژاد آزاد باشند و به او نزدیک تر شوند از جبهه پایداری جدا شدند.

ابطحی در مصاحبه با عصرایران افزود: از نظر ما آقای احمدی نژاد منشاء خدمات بسیاری بود و در کارهای انقلابی و اسلامی و احیای گفتمان انقلاب ایفای نقش خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این مسائل برخی موضع گیری ها و حاشیه سازی ها موجب شد تا گله مندی هایی از ایشان به وجود آید.

وی ادامه داد: دوستان ما در جبهه پایداری در اواخر دولت نهم با احمدی نژاد صحبت هایی داشتند، تصور می کنم در دولت دهم زاویه ها بین جبهه پایداری و احمدی نژاد زیاد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همچنین گفت: علی رغم این رویکرد کلی در جبهه پایداری برخی دوستان ما در این جبهه همچنان بر مواضع نزدیکی با احمدی نژاد پافشاری و برخی نیز به همین خاطر جبهه را ترک کردند تا بتوانند مواضع مستقلی داشته باشند مثل آقای رسایی و آقای کوچک زاده که از جبهه کنار رفتند و می خواستند مستقل تر فکر کنند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس خاطر نشان کرد: آنها نمی خواستند از احمدی نژاد فاصله بگیرند و کارکرد جبهه را در این خصوص قبول نداشتند.

ابطحی در ادامه گفت: گفتمان جبهه پایداری، گفتمان انقلاب است و برگرفته از فراکسیون انقلاب اسلامی است که در مجلس هشتم بنیان گذاشتیم. ما به دنبال آن هستیم تا ارزش های انقلاب و ارزش ها و اسلام و احکام آن باقی بمانند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه امیدواریم احمدی نژاد به مسیر اصلی بازگردد گفت: نباید از یاد ببریم که هیچ کدام به تنهایی نمی توانیم پیام انقلاب را به دنیا برسانیم.

وی تاکید کرد: امروز جریانی در کشور شکل گرفته که می خواهد از اسلام عبور کند و این برای ما جای نگرانی دارد البته از آقای احمدی نژاد نیز دلخوری هایی داریم و نگران ایشان هستیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس

 به گزارش تابناک، اقتصادنیوز نوشت:  این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می‌شود و طی آن، دکتر احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌های وارده به محیط زیست سخنرانی می‌کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می‌رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند