Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بهره برداری توپ 155 میلیمتری چرخدار عاشورا در نخستین رزمایش نیروی زمینی ارتش خبر داد و گفت: این توپ مصداق بارز پاسخ به نیاز روز نیروی زمینی ارتش است.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران این مطلب را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ نوذر نعمتی درباره استفاده از توپ 155 میلیمتری چرخدار عاشورا اظهار کرد: این تصمیم را داریم تا در نخستین رزمایش نیروی زمینی ارتش از توپ 155 میلیمتری عاشورا بهره‌برداری کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ابتدا این توپ به صورت کششی بود و جابه‌جا کردن آن در میدان نبرد زمان زیادی را طلب می‌کرد اما امروز که به این حالت درآمده نیاز عملیاتی روز را رفع کرده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: در چارچوب ماموریت ذاتی نیروی زمینی ارتش برای تحرک، تغییراتی ایجاد شد تا پاسخ عملیاتی نیرو را با یک برنامه مدون بدهیم.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی با بیان اینکه یکی از بخش‌های نیرو که تغییرات در آن اعمال شد همین مرکز است، افزود: در موضوع تحرک هم مسئله نوسازی و هم موضوع بهینه‌‌سازی را انجام می‌دهیم که در موضوع بهینه‌سازی به صورت دوگانه عمل می‌کنیم، به این شکل تجهیزاتی که هم کاربرد نظامی و هم تجاری دارد را بهینه می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بحث بهینه‌ سازی در طول یک سال گذشته کارهای بسیار خوبی انجام شده تا ادوات بر اساس تهدیدات روز بهینه‌سازی و کارآمد شوند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در دنیا کار بهینه‌سازی انجام می‌شود، گفت: وظیفه این مرکز هم همین است؛ مرکز زرهرن فقط در چارچوب نظامی حرکت نمی‌کند بلکه به نحوی عمل می‌کند که با صنایع و دانشگاه‌های کشور ارتباط علمی و کاری داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی زرهرن برای تحرک نیروی زمینی کار خود را شروع کرد و انشاءالله با سرعت بیشتری ادامه خواهد داد..

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در این برنامه از نمایشگاه دائمی دستاوردهای تولید قطعات در کارخانجات نصر (شهید مجتبی ذوالفقار نسب) و پژوهشکده صنعتی این مرکز از جمله گروه رزمی و شنی‌دار، گروه خودرویی و چرخ‌دار، گروه الکترونیک و اپتیک و گروه سلاح سبک و سنگین، خط سازی و اورهال نفربر بی ام پی 1، تانک چیفتن، تانک اسکورپیون، خط بازسازی و اورهال تریلر شهید سید مهدی جودی ثانی، گروه بهینه سازی و نوسازی ماشین آلات مهندسی شهید محمد مرادی بازدید کرد.

در این بازدید امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و شماری از فرماندهان عالی‌رتبه و مسئولین نیروی زمینی ارتش نیز حضور داشتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش عملیات غرورآفرین و عزت بخش «وعده صادق» را عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور دانست گفت: این عملیات که با هماهنگی و همکاری همه‌ی نیرو‌های نظامی انجام شد باعث سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا شد.

حجت الاسلام احمد مروی  با تأکید بر اینکه این عزت، سربلندی و پیروزی‌های ایران اسلامی از برکات اهل بیت (ع) و ولایت فقیه است افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون و به بهانه‌های مختلف ایران اسلامی را تحریم کردند تا ضعیف شود، اما بر خلاف میل و تصور دشمنان نه تنها ضعیف نشدیم بلکه به اعتراف خودشان، ایران اکنون قدرت اول منطقه است و اگر تصمیمی بخواهد در منطقه گرفته شود تا همراهی ایران نباشد آن تصمیم عملی نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در نیروی زمینی هم در این دیدار گفت: با تلاش همه نیرو‌های جان برکف امنیت پایدار در مرز‌های شرقی وجود دارد و هیچ ناامنی را در این مرز‌ها شاهد نیستیم.

امیررضا آذریان با اشاره به اینکه انسداد مرز در حال انجام است و ان شاالله تا سال آینده به اتمام خواهد رسید افزود: نیروی زمینی با تجهیز وسایل الکترونیکی، اپتیکالی و پهبادی همه مرز‌های شرقی را با دقت بالا رصد می‌کند و به هیچ متجاوزی اجازه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره برداری از مرکز پرتودهی گاما در اردبیل
  • عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان/۶ معدن احیا و فعال سازی شد
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان/۶ معدن احیا و فعال‌سازی شد