Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما درجلسه ستاد راهبردی و اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی شهرستان بافت موسوی معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد : زلزله ها چند ماه است که ما را به خود سرگرم کرده اما بااین حال طرحهای شهرستان پیگیری می شود.
وی گفت : ۲میلیارد ریال تسهیلات جهت راه اندازی واحد کشتارگاه داده میشود تا مشکل کشتارگاه حل شود و دستور لازم جهت انتقال خط لوله آب و خط تلفن کارخانه کرک را دادیم تا اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه کریمی دبیرکمیسیون اقتصاد مقاومتی شهرستان هم با اعلام پیشرفت ۱۰۰% در کاشت و برداشت محصولات گلخانه ای و گندمِ شهرستان گفت: در 22 واحد مرغداری گوشتی شهرستان حدود ۲ هزار و 400 تن مرغ تولید و به بازار عرضه می کنند که در صورت رفع مشکل مجوز مرغداریِ کشتارگاه بزرگ شهرستان ، در شهرستان بافت امکان کشتار ۴ هزار مرغ در ۲۴ ساعت فراهم خواهد شد.
این مرغداری تصفیه خانه آب دارد و اضافات مرغ های گوشتی برای تهیه کود به مصرف میرسد.
طهماسبی مدیر عامل کرک شهرستان نیزگفت: شهرستان ۳۷۰ تن کرک دارد که تنها ۲۷۰ تن این مقدار به مامیرسد و مابقی از شهرستان و استان خارج میشود.

سپس بختیاری نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی ، با ابراز رضایت از پیشرفت امور درشهرستان گفت: شاهد این بودیم که برخی طرحها بدون حتی یک ریال تخصیص رو به پایان است .
وی با بیان اینکه هرجا مربوط مدیران شهری بوده مشکلات حل شده و برخی کاستی ها هم مربوط به عدم همکاری بانکهاست تصریح کرد: برخی مدیران استانی یک بار هم به شهرستان و منطقه سر نزده اند و در جریان امور و طرحهای شهرستانی نیستند و این ندانستن ها در تخصیص های استانی به ضرر شهرستان تمام می شود.
پیش از برگزاری جلسه یاد شده ، معاون عمرانی استاندار به همراه مسوولان شهرستانی ،از طرحهای اقتصاد مقاومتی شهرستان از جمله کلینیک خیریه دکتر نوحی در بزنجان، سد خاکی روستای آهوییه با ذخیره ۱/۵ میلیون متر مکعبی آب ، کارخانه کرک ، سیلوی گندم و کارخانه آرد و کشتارگاه بافت بازدید و از نزدیک با مشکلات سرمایه گذاران آشنا شدند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان