Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون دفتر تشکیلات، برنامه و بودجه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز تدوین تشکیلات تفصیلی این شرکت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ‎ ها و ناوبری هوایی ایران، صفرمحمد جعفری پور در این باره گفت: پیرو ابلاغ ساختارکلان شرکت توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در تیر ماه سال جاری که براساس اصلاح اساسنامه صورت گرفت، تشکیلات تفصیلی در دستور کار دفتر تشکیلات، برنامه و بودجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این منظور جلسات متعددی با واحدهای ستادی برگزار و نظرات آنها دریافت و گزارش لازم به معاونت برنامه ‎ ریزی، نظارت و امور اقتصادی ارائه شد که پس از برگزاری جلسات، جمع ‎ بندی ‎ های لازم تدوین شد و طی پیشنهاد لازم مراتب از اول مهرماه در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفت که در نهایت، در تاریخ 18 دی ماه به تأیید همه اعضای هیئت مدیره رسید.

جعفری ‎ پور ادامه داد: این دفتر با توجه به کمبود وقت، بلافاصله مراتب را در دستور کار قرار داد و جلسه ‎ ای در دو مرحله با مسئولان امور ساختارهای سازمانی آقایان شاهپری و ساوجبلاغی رئیس و معاون امور ساختارهای سازمانی و خانم عربلو رئیس گروه مذکور انجام و کلیات موضوع ودغدغه ‎ های رئیس محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مطرح و مقرر شد در این باره برای پیشبرد امور جلسات دیگری داشته باشیم.

وی در پایان بر تلاش این دفتر برای دستیابی به اهداف مورد نظر هیئت مدیره تاکید کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه روزانه بالغ بر 600 نفر از پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان تردد دارند، گفت: ایربریج این فرودگاه به‌لحاظ قدمت 23 ساله و نوع ساختار فقط قابلیت سرویس‌دهی به هواپیماهای بدنه متوسط به بالا را دارد که در حال حاضر هواپیماهای A300/B4 A306, A343 و B743 شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.   به گزارش عصر ایران؛ علی جزینی‌زاده گفت: راه‌اندازی مجدد ایربریج فرودگاه کرمان پس از چند سال با عملیات بهسازی و معماری داخلی روی آن انجام شد و در سال 1402 با بهره‌گیری از تخصص همکاران اداره تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و مشارکت یکی از شرکت‌های دانش بنیان کرمانی و حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی، تمامی امور از بروزرسانی تا تعمیرات الکتریکال و مکانیکال همچنین بهسازی این سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.   وی در ادامه از صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های ساماندهی ایربریج خبر داد و افزود: با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی، بازسازی مجدد کنیم.   مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه طراحی داخلی پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) برگرفته از آرایه‌های تجسمی آرام‌بخش و مفرح است و گفت: طراحی داخلی شامل بدنه با نمایی از طرح سنگ بوک مچ و در سقف شاهد تصویری از آسمان هستیم و همچنین کف این سامانه طرح کفپوش هواپیما است تا جاذب الکتریسیته ساکن باشد.   وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل اتصال به هواپیما برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین را راه‌اندازی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود