Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@06:03:56 GMT

خدمات سازمانی Infor با لینکدین ادغام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۴۴۳۶

خدمات سازمانی Infor با لینکدین ادغام شد

ایتنا - ادغام سیستم‌های مذکور این امکان را فراهم می کند تا کاربران سازمانی به محتوای آموزشی شبکه اجتماعی لینکدین از طریق خدمات Lynda.com دسترسی پیدا کنند. شرکت Infor از مطرح‌ترین توسعه‌دهندگان برنامه‌های مبتنی بر فضای پردازش ابری در آخرین بیانیه‌ خود از آغاز همکاری‌های گسترده با لینکدین، بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی سازمانی جهان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از رایورز در این بیانیه گفته شد راهکار آموزشی شبکه اجتماعی لینکدین با «برنامه ارتقاء همکاری‌های LMS» شرکت Infor ارتقاء می‌یابند تا قابلیت‌های آموزشی سازمانی بیشتر شود.

بر اساس قرارداد منعقد شده، شرکت لینکدین -که از زیرمجموعه‌های مایکروسافت محسوب می‌شود- راهکار مدیریت آموزشی LMS را از طریق خدمات آموزشی خود موسوم به Learning ارائه می‌دهد تا گزینه‌های یادگیری منعطف متناسب با شرایط سازمان‌های مختلف را در اختیار کارمندان آن بگذارد.

گفته می‌شود ادغام سیستم‌های Infor LMS و LinkedIn Learning این امکان را فراهم خواهد کرد تا کاربران سازمانی از این پس بتوانند به محتوای آموزشی شبکه اجتماعی مذکور از طریق خدمات Lynda.com دسترسی پیدا کنند.

شایان ذکر است که خدمات آموزشی لینکدین بگونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند محتوای سازمانی مبتنی بر سرویس Lynda.com را متناسب با ضوابط موجود در کسب‌وکارهای مختلف، تحت شبکه سازمانی ارائه دهد.

«تارک تامان» مدیر شرکت Infor در منطقه خاورمیانه در مورد این همکاری‌های جدید گفت: «سازمان‌های موفق به این نتیجه رسیده‌اند که اگر استعدادهای خود را در راستای ارتقاء نیروی کاری بکار گیرند، می‌توانند در دستیابی به امکانات گسترده به کارمندان خود کمک نموده و امکان یادگیری مستقیم را برای ایشان فراهم سازند.»
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»

بهزاد کیامهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین دوره علمی آموزشی زیارتی ستاد کانون‌های مساجد کشور در قالب طرح «شمس» با هدف آموزش زوج‌های جوان به صورت خالق و کلیدی (ویژه مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «شمس» با آموزش زوج‌های جوان جهت کسب آرامش اعضای خانواده و جریان سازی در فعالیت اجتماعی پیش بینی شده است که سهمیه استان کردستان برای شرکت در آن ۲۰ زوج است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با بیان اینکه این طرح از تاریخ ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس آغاز می‌شود، افزود: زیارت خاص همراه با اهدای هدیه متبرک و غذای حضرتی، ویژه برنامه‌های سیاحتی، دوره آموزش تخصصی ویژه زوجین همراه با ارائه گواهی و … از جمله برنامه‌های این طرح است.

کیامهر به شرایط شرکت کنندگان در دوره اشاره کرد و افزود: این دوره ویژه زوج‌های جوانی است که تاریخ عقد آنها بیش از پنج سال نباشد و یکی از زوجین حتماً مدیر کانون‌های مسجد باشد.

به گفت وی، این طرح به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری بنیاد خانواده و ستاد ملی جمعیت برگزار می‌شود و زوجین باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/sham اقدام کنند.

کد خبر 6098063

دیگر خبرها

  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم