Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، در مراسمی با حضور امیر رضا خادم معاونت حقوقی و پارلمانی و هماهنگی امور استانها وزارت ورزش ، ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ، سلطان حسینی مدیر کل استان اصفهان ، معینی نژاد فرماندار شهرستان ، روسای ادارات ، قهرمانان ورزشی ، پیشکسوتان آیین رونمایی از کتاب قهرمانان ورزشی آران و بیدگل  در باشگاه باستانی تختی مسلم آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی، امور ورزش و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان در این مراسم اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در تلاش است از خیرین ورزشی یار به عنوان پتانسیل و بستر عظیم جامعه در راستای برطرف شدن خلا ها و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی بهره ببرد.

امیررضا خادم همت والای خیرین در عرصه ورزش را ستود و گفت: اقدام آنها در راستای توسعه ورزش و حوزه جوانان امری خداپسندانه است که پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد.

وی تصریح کرد: کمک های خیرین ورزش یار شهرستان آران و بیدگل در کشور نمونه است و خیرین این شهرستان با حضور در این عرصه کمک های شایانی به ورزش کشور کرده اند.

خادم تجلیل از خیرین ورزش یار را اتفاق بسیار مبارکی برشمرد که می تواند موجب تشویق خیرین برا ورود به حوزه ورزش و جوانان کشور شود.

در این برنامه آئین قدردانی از قهرمانان، مدال آوران جهانی و حامیان و خیرین ورزش شهرستان آران و بیدگل برگزار شد و درپایان از کتاب قهرمانان ورزش آران و بیدگل رونمایی شد.

کتاب قهرمانان ورزش آران و بیدگل ن شامل اطلاعات از احکام قهرمانی،عکس ها،مطالب چاپ شده در جراید و نشریات و.. قهرمانان و ورزشکاران شهرستان می باشد که طی چهارسال توسط احمد زارع مقدم وابوالقاسم معینی گرداوری شده که پس از تایید مراتب قهرمانی توسط هیئات ورزشی مربوطه به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب جهت مستند سازی افتخارات ورزشی و همچنین تکریم قهرمانانی است که جهت اعتلای نام شهرستان در سطوح استانی،کشوری و ملی افتخار آفرینی نموده اند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند