Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارگردان تئاتر اصفهان گفت: شرایط مجتمع فرشچیان مناسب و در شان تئاتر اصفهان نبوده و از ۲ پلاتوی موجود در این مجتمع، یکی تبدیل به سالن بدنسازی شده است. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ استانها اصفهان نظرات

پیمان کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به نبود پلاتو برای گروه‌های تئاتر در اصفهان اظهار داشت: مجموعه فرشچیان در حال حاضر در وضعیت بدی به سر می‌برد و نفس واگذاری آن به بخش خصوصی اشتباه بود، پلاتو برای تمرین گروه‌ها وجود ندارد مجموعه فرشچیان 2 پلاتو داشت که یکی از آن‌ها تبدیل به باشگاه بدنسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان پلاتو باقی مانده فرشچیان نیز شرایط خوبی ندارد 2 هفته  گذشته یکی از دوستان بازبینی نمایش در تنها پلاتو بازمانده فرشچیان داشت، شرایط پلاتو به قدری بد بود که حتی بازبین‌‌ها نتوانستند یک ساعت آنجا کار را ببینند.

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: پلاتو بسیار سرد بود، روی زمین آب ریخته بود و حتی  یک شخصی که معلولیت جسمی داشت از پله‌ها بالا آمد ولی پر از خاک شد  این شرایط پلاتو نهایت بی‌احترامی به گروه‌های تئاتری است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر پلاتو تالار هنر نیز جوابگو نیست زیرا تعداد گروه‌ها بالا  است و همه به سختی تمرین می‌کنند، وضعیت پلاتو در اصفهان اسفبار است؛ آخرین کار خودم مشکل فضا برای تمرین داشتیم که در نهایت مجبور شدیم به فرهنگسرای کوثر برویم.

کریمی خاطرنشان کرد: با مشکلات پیش‌رو انگیزه‌ای برای کار جدید در خود نمی‌بینم با خود می‌گویم اگر کاری را خواستم شروع کنم کجا تمرین کنیم؟ و این  بی‌انگیزگی نه تنها در من بلکه در افرادی که به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند، وجود دارد.

وی تصریح کرد: فضایی برای تمرنی وجود ندارد تنها مکانی که در دست اداره فرهنگ و ارشاد است یکی تبدیل به سالن بدنسازی شده بعدی نیز تکلیفش مشخص نیست.

انتهای پیام/

R41346/P1336/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست