Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@06:27:33 GMT

حجت اشرف‌زاده راهی شیراز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۴۶۸۸

حجت اشرف‌زاده راهی شیراز شد

به گزارش ایسکانیوز، حجت اشرف‌زاده خواننده آهنگ خاطره‌انگیز «تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی» به همراه گروه ارکستر حرفه‌ایش در جدیدترین کنسرت زمستانی خود در ساعت 20:30 روز دوشنبه 25 دی ماه جاری در جشنواره موسیقی فجر در شیراز روی صحنه می‌رود و برای علاقمندانش چندین قطعه از جمله؛ «این روزها بدون»، «سفر نرو»، «شال»، «گریه»، «دوستم داری»، «برف آمد»، «دوستت دارم»، «ماه و ماهی»، «عزیز بشین به کنارم»، «بارون»، «پرسون پرسون»، «عاشقم من» و «عشقم دلم» را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین کنسرت‌ حجت اشرف‌زاده بعد از دو سال به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در دو سانس مختلف 19 و 22 روز جمعه 24 آذر ماه امسال در سالن همایش‌‌های برج میلاد تهران برگزار شد و با استقبال هنرمندان سرشناس سینما، موسیقی، تلویزیون، فرهنگ و هنر کشور و همچنین علاقمندان به موسیقی مواجه شد.

اعضای گروه ارکستر حجت اشرف‌زاده که این خواننده را در کنسرت جشنواره موسیقی فجر در شیراز همراهی می‌کنند عبارتند از: حمید اکبرزاده ـ نوازنده سرپرست ارکستر، سعید جامع ـ نوازنده درامز، مجید مظاهری ـ نوازنده کمانچه، داریوش نخشبی ـ نوازنده پیانو، آرش جامع ـ نوازنده ویولن، رضا لمعانی ـ نوازنده گیتار آکوستیک، کیوان فرشیدنیا ـ نوازنده گیتار باس و بهنام معصومی ـ نوازنده پرکاشن.

سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر در شیراز در روزهای 25 دی ماه جاری تا 2 بهمن ماه امسال در تالار حافظ، مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز و تالار احسان در مرکز استان فارس برگزار می‌شود.


502

جشنواره موسیقی فجر حجت اشرف‌زاده کنسرت زمستانی صدرالدین حسین‌خانی گروه ارکستر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی آوا به خوانندگی برادران سعیدی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته اصفهان در هنرسرای خورشید و در قالب کنسرت به روی صحنه می‌رود.

در این برنامه که به همت دفتر موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، امیرمهدی مقدم: عود، سیاوش عابدزاده: تار، امیر محمدرضایی: کمانچه، همایون سبزواری: گیتار بیس، معین طاهری: پیانو، پویان جمشیدی: دف و سازهای کوبه ای، ایمان بهلول: تنبک و سازهای کوبه ای، علیرضا فاتحی: ادوات کوبه ای، آواز برادران سعیدی را همراهی خواهند کرد.
تنظیم قطعات این کنسرت را نیز امیرمهدی مقدم برعهده دارد.

آخرین اثر منتشر شده برادران سعیدی قطعه «بوگو چیطو شد» بود که بر اساس لهجه اصفهانی بود. برادران سعیدی سابقه همکاری با علی رهبری، در پروژه بلبل‌های پارسی را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 6090603

دیگر خبرها

  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی