Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت، مرتضی آقایی به سمت مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت منصوب شد.

گفتنی است؛ آقایی پیش از این رئیس اداره ثبت نام و اعزام عتبات بود.

پیش از این محسن نظافتی به مدت ۴ سال مدیر کلی عتبات سازمان حج و زیارت بر عهده داشته و از این پس به عنوان مدیر کل اسکان عتبات عالیات فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقایی‌پور: هر چه داریم از هواداران خوزستانی است

به گزارش ورزش سه، جواد آقایی پور مهاجم ملی پوش و جوان استقلال خوزستان که در دیدار مقابل صنعت نفت، به تیمش کمک کرد تا به سه امتیاز برسد، در پایان این دیدار گفت: خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم. از حمایت آنها ممنون هستیم و این برد واقعا لذت بخش بود چون به آن نیاز داشتیم. نفت بازی قبلی را برده بود و با ما هم امتیاز بود.‌ خدا را شکر لطف خدا و درایت کادرفنی بود که برنده شدیم و خداراشکر که توانستیم این بازی را ببریم.

او درباره هواداران این تیم تاکید کرد: از هواداران واقعا تشکر می‌کنم که نه در این بازی، بلکه از آغاز فصل ما را تشویق کردند. چیز بدی از آنها ندیدیم و حتی در زمان باخت هم از ما حمایت می‌کردند. این بازی هم آنقدر حمایت کردند که در دقیقه ۹۰ به گل رسیدیم.

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال
  • اخذ دفاع و توضیح از ۱۵۳ مدیر مستنکف در اجرای قانون جوانی جمعیت
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • آقایی‌پور: هر چه داریم از هواداران خوزستانی است
  • ‌۱۲۰ زائر از کهگیلویه و بویراحمد به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران بخوانند؛ آخرین وضعیت اعزام حج عمره ۱۴۰۳
  • ۱۷۰ نفر از خراسان جنوبی به عمره مفرده اعزام می شوند