Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی شهردار بیرجند گفت: همه باید همکاری کنیم تا این پروژه هرچه سریع‌تر انجام شود ودر حال حاضر بازگشایی سه راه اسدی به شمال شهر و اتمام پروژه پل موسی بن جعفر بیرجند لنگ تملک ۷ ملک است. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی عدل ظهر امروز در بازدید شورای شهر بیرجند از پروژه‌های شهرداری اظهار داشت: در طرح فرزان  تلاش ما بر این است مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود و در حال حاضر تنها مشکل تملک 7 ملک است که برخی از مالکان قیمت‌های نجوی برای این ملک‌ها می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید این قیمت گذاری از طریق کارشناس انجام شود و شهرداری هم تلاش دارد هرچه زودتر بتواند این پروژه‌ها را به اتمام برساند در زمینه بازگشایی معبر موسی بن جعفر باید مردم همکاری لازم را داشته و با مسئولان همراهی کنند.

معاون امور عمرانی شهردار بیرجند گفت: تلاش داریم با بازگشایی حدفاصل سه راه اسدی و پل موسی بن جعفر مشکلات ترافیکی را برطرف کنیم و راه و شهرسازی قول داده بود که در اجرای این پروژه به ما کمک کند اما در زمینه هزینه‌ها هم تاکنون کمکی نکرده به گونه‌ای که تاکنون 2 میلیارد تومان از هزینه‌های شهرداری هزینه کردیم.

عدل افزود: عرشه پل موسی بن جعفر مساحت 2 هزار و 300 متر مربع است و 90 متر طول دارد که اگر مشکل تملک برطرف شود تا پایان خردادماه سال آینده عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد.

وی گفت: پل موسی بن جعفر را از سال 93 آغاز شده و اتصال  سه راه اسدی به شمال شهر در حال حاضر در انتظار تمک 7 ملک است.

مسیر سه راه اسدی به موسی بن جعفر بیرجند جزئی از طرح فرزان شهرستان بیرجند است که با بازگشایی آن علاوه بر رفع مشکلت ترافیکی، بسیاری از مشکلات بهداشتی و امنیتی این بخش برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر افتتاح شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و به طول دو هزار و۴۰۰ متر اجرا شده است.

بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر از اهداف اجرای این طرح است.

۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

حداکثر سرعت خودرو‌ها در این محور ۶۰ در کلیومتر در ساعت است.

در ادامه این مراسم از ۱۴۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل مینی بوس و تاکسی در قزوین رونمایی شد.

برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد