Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از حامیان محیط زیست و حیوانات در اقدامی شایسته سگ‌های رها شده در خیابان و بی‌پناه را در مکانی شخصی نگهداری و مورد حمایت قرار دادند. به گزارش بلاغ به نقل از آوای‌شمال، جمعی از حامیان محیط زیست و حیوانات در اقدامی شایسته سگ‌های رها شده در خیابان و بی‌پناه را در مکانی شخصی نگهداری و مورد حمایت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مکان علاوه بر نگهداری و پذیرایی از سگ‌های بی‌پناه اقدامات دامپزشکی و سلامت حیوانات نیز توسط کارشناسان این امر صورت می‌گیرد.

تاکنون بیش از 140 قلاده از انواع سگ‌های بی‌پناه به این مکان منتقل شده است.

قرار است مسئولان شهرستان طی بازیدی که از این مکان انجام داده‌اند نسبت به حمایت از این کار خوب اقدامات لازم را انجام دهند.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس محلی با حضور فرماندار محترم شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در راستای مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان و مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و حمایت از تولید کننده داخلی آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس با حضور "باباخان اسکندری" فرماندار محترم شهرستان، "محمد واوی" امام جمعه، " حسین بالقچی" بخشدار بخش مرکزی و جمعی از روسای ادارات در محل حمام تاریخی (گرمابه بیستون) برگزار شد.   فرماندار خاطر نشان کرد که در شرایط تحریم و تهاجم فرهنگی بیگانگان حمایت از تولید کنندگان داخلی را وظیفه می‌دانیم و باید از آنان حمایت کنیم.   لازم به ذکر است این نمایشگاه به همت اتاق اصناف شهرستان سردشت و جمعی از کارآفرینان در حوزه تولید البسه محلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازرسی از عملکرد صنف فروش پرندگان و ماهیان زینتی در گرمسار
  • ۳.۵ تن شیرینی غیربهداشتی در نیشابور جمع‌آوری شد
  • بیش از ۶ هزار یتیم و محسنین خراسان‌جنوبی نیازمند حمایت بیشتر
  • بیش از ۶ هزار یتیم و محسنین خراسان‌جنوبی نیازمند حمایت هستند
  • آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس محلی با حضور فرماندار محترم شهرستان سردشت
  • چگونه عمر ماهی‌های قرمز عید را افزایش دهیم
  • کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به ۲ میلیون تومان است
  • چگونه عمر ماهی‌ های قرمز عید را افزایش دهیم؟
  • چگونه عمر ماهی‌های قرمز عید را افزایش دهیم؟
  • تشدید نظارت کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت همدان بر مکان‌های بین راهی