Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  با توجه به وسعت زیاد منطقه جنوب کرمان و خشک شدن تالاب بین المللی جازموریان مردم محروم این منطقه که پیش از خشک شدن جازموریان به دامداری مشغول بودند ،که متاسفانه با ایجاد سدهای متعددی در سرشاخه های هلیل رود میزان آب ورودی به این تالاب صفر شد و با خشک شدن تدریجی جازموریان شهروندان این منطقه نیز زندگیشان که بر پایه بقاء این تالاب بود نابود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه شخصیت ها و چهره های سرشناس کشورمان به وضعیت میشتی زیر صفر کردم محروم جنوب کرمان و مردم جازموریان در فضای مجازی و در صفحات شخصی اینستاگرامیشان واکنش نشان دادند و از مسئولان برای رسیدگی به مشکلات این مردم محروم استمداد طلبیدند.

رضا صادقی هنرمند محبوب کشورمان نیز اینچنین نوشت:
در همین رابطه شخصیت ها و چهره های سرشناس کشورمان به وضعیت معیشتی زیر صفر کردم محروم جنوب کرمان و مردم جازموریان در فضای مجازی و در صفحات شخصی اینستاگرامیشان واکنش نشان دادند و از مسئولان برای رسیدگی به مشکلات این مردم محروم استمداد طلبیدند.


انتهای پیام/س

 

وضعیت بد معیشتی مردم جازموریان در جنوب کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز