Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- با آرام شدن فضای جامعه پس از اعتراضات مردمی کماکان شبکه مجازی تلگرام که از محبوبیت و کارکرد خاضی در بین مردم ایران برخورد دار است، فیلتر بوده و تاکنون اقدامی جهت رفع فیلترینگ آن صورت نگرفته است.

به همین منظور در رابطه با تاثیر فیلترینگ تلگرام و آرام شدن فضای جامعه و اعتراضات محسن غرویان، فعال سیاسی گفت: فیلترینگ تلگرام فقط تاثیر موقتی در آرام نمودن فضای اعتراض گونه جامعه و مردم داشت ولی بنده معتقد هستم  مهم تر از امر فیلتر کردن تلگرام توجه به دغدغه های اقتصادی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز طی سخرانی های اخیر خود به این موضوع اشاره کردند که تمامی افرادی که درون نظام و حاکمیت مشغول به کار هستن از ضعف هایی برخوردار هستند که لازم است تمامی افراد درون حاکمیت از این اعتراضات درس بگیرند و در پی حل مشکلاتی که منجر به اعتراضات مردمی شده است برآیند.

عضو سابق هیئت علمی و استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در خصوص اتخاذ راهکار های مناسب جهت جلوگیری از بروز مجدد اعتراضات دوباره مردم تصریح کرد: مردم با اعتراضات اخیر خود نشان دادند که حل مشکلات و معضلات اقتصادی برایشان در اولویت قرار دارد بنابراین دولت نیز باید به خواسته ها و مطالبات مردم احترام بگذارد و حتی الامکان به حل نه تنها مشکلات معیشتی و اقتصادی بلکه دیگر مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه و خلاء های مربوط به آنها بپردازد.

غرویان درمورد احتمال کاهش اعتبار و جایگاه اجتماعی رئیس جمهور به وسیله فیلتر شدن اخیر تلگرام و کسادی کسب و کار تلگرامی بسیاری از مردم اظهار کرد: در حقیقت شخص رئیس جمهور در فیلتر شدن تلگرام نقشی ندارد اما چون این اقدام اخیر حاکمیت در دولت دوازدهم و رئیس جمهور آن است، طبیعتا بسیاری از مردم دولت را مقصر این امر می دانند و به همین جهت ادامه فیلتر تلگرام تاثیر منفی بسیاری برجایگاه اجتماعی رئیس جمهور در بین مردم خواهد گذاشت.

منبع: دیده بان ایران

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد

رئیس‌جمهور آلمان، میزگرد برنامه‌ریزی شده درباره جنگ غزه در اقامتگاه رسمی خود در برلین را به دلیل انتقاد از اینکه هیچ صدای فلسطینی برای شرکت در آن دعوت نشده بود، لغو کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی به نام «چگونه در مورد جنگ در خاورمیانه صحبت کنیم؟» فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان که در ابتدا در کاخ بلویو برای پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود، قصد داشت به همراه سه مهمان، مرون مندل، مدیر مرکز آموزشی آن فرانک، روزنامه‌نگار تیلو یونگ و ملودی سوچارویچ، کارشناس روابط آلمان و اسرائیل، سخنرانی کند و درباره این موضوع بحث کند.

به نوشته روزنامه زوددویچه تسایتونگ، با این حال، منتقدان در روزهای اخیر فقدان صدای فلسطینی را در این پنل مطرح کردند. در بیانیه‌ای که به دست خبرگزاری آلمان رسیده است، دفتر ریاست جمهوری تصمیم خود برای لغو این رویداد را توجیه کرده و گفته است که «به این نتیجه رسیده است که میزگردی که برای ۲ مه برنامه‌ریزی شده، هدف تقویت صلح اجتماعی در شرایط متشنج کنونی را تامین نمی‌کند. بنابراین این رویداد در حال حاضر برگزار نخواهد شد.»

به گفته دفتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان از آغاز جنگ غزه میزبان چندین میزگرد بوده است. در این بیانیه آمده است که هدف این نشست مقابله با یهودستیزی، نفرت و خشونت، باز کردن فضا برای درد همه طرف‌ها، تسهیل گفت‌وگو و تقویت صلح اجتماعی بود. برای این منظور از شرکای گفت‌وگو با مواضع، دیدگاه‌ها و پیشینه‌های مختلف دعوت شده است.

آلمان یکی از سرسخت‌ترین متحدان رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد