Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - پژمان منتظری به استقلال آمده بود تا عملکرد دفاعی این تیم را بهبود ببخشد اما تا این‌جا، تقریبا برعکس عمل کرده است. 

به گزارش وب‌سایت نود، رکوردهای دفاعی این فصل استقلال یک غایب ویژه دارد. پژمان منتظری کاپیتان باتجربه آبی‌ها که به عنوان یکی از وزنه‌های استقلال به این تیم بازگشته بود به دلیل مصدومیت مدتی را از این تیم دورماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان اما قبل و بعد از مصدومیت از آن مدافع مطمئنی که آبی‌ها انتظار داشتند فاصله داشت. حالا رکوردهای دفاعی این فصل استقلال نه تنها یک غایب ویژه دارد بلکه در بعضی از گل خوردن‌های استقلال و حتی قطع رکورد ویژه حسینی ردپای کاپیتان آبی‌ها هم دیده می‌شود.

پژمان منتظری در بازی دیروز مقابل سایپا قصد داشت با یک پاس به عقب، توپ را به حسینی برساند که اشتباه محاسباتی او باعث شد توپ به کرنر برود. کرنر و  ضربه سر رضا اسدی، پایانی بود بر بیش از هشتصددقیقه گل نخوردن استقلال و این رکورد در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود شکست. این همان اتفاقی است که در بازی رفت مقابل سایپا هم با کمی تغییر رقم خورد و باز هم نقش اول آن اتفاق پژمان منتظری بود. در آن بازی باز هم منتظری قصد داشت با یک پاس رو به عقب توپ را به مهدی رحمتی برساند که باز هم اشتباه محاسباتی او، توپ را به عباس‌زاده رساند. رحمتی مجبور به خطای پنالتی شد و عباس‌زاده این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

منتظری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی هم که به دلیل غیبت روزبه چشمی در ترکیب اصلی قرار گرفت باز هم یک پاس به عقب داد که منجر به یک ضربه ایستگاهی غیر مستقیم داخل محوطه جریمه شد و به خیر گذشت. اشتباهات پررنگ منتظری و عملکرد خوب مدافعان جوان استقلال، شاید روزهای خوشی را برای کاپیتان با تجربه و محبوب آبی‌ها رقم نزند.

 

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان

تسنیم ویدیویی از تصادف مرگبار یک اتوبوس ایرانی در جنوب ارمنستان منتشر کرده؛ خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان