Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این سازمان امروز (شنبه) با عراق یک تفاهم‌نامه جدید حمل و نقل هوایی امضا کرده است که می‌تواند به افزایش تعداد این پروازهای برنامه‌ای دو کشور منجر شود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  رضا جعفرزاده گفت: در جریان مذاکراتی که امروز میان رییس سازمان هواپیمایی کشوری و وزیر حمل و نقل عراق انجام شد، دو طرف برای افزایش همکاری‌های دو جانبه یک توافقنامه جدید امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، هدف از این توافقنامه افزایش همکاری‌ها و تسهیل رفت و آمد زائران ایرانی خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه در حال حاضر میان ایران و عراق در هفته بیش از 100 پرواز برنامه‌ای برقرار است، اظهار کرد: این توافقنامه می‌تواند به افزایش تعداد این پروازها منجر شود.

در ماه‌های گذشته با توجه به افزایش بهای خدمات فرودگاهی در فرودگاه شهر نجف، ایرلاین‌های ایرانی برای پرواز به این شهر با مشکلات جدی مواجه بوده‌اند.

با توجه به عدم تغییر در سیاست‌های این فرودگاه، ایرلاین‌های ایرانی مجبور شدند در دو بازه زمانی پروازهای خود به نجف را متوقف کنند.

مقامات عراقی پیش از این چند بار وعده داده بودند که مشکلات موجود در این فرودگاه برطرف شود اما تاکنون هیچ خبر قطعی در این زمینه منتشر نشده بود. از این رو این توافقنامه جدید می‌تواند به کاهش مشکلات و بهبود روابط میان ایرلاین‌های ایرانی و فرودگاه نجف منجر شود.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس