Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:01:27 GMT

جای دوست و دشمن در والیبال تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۶۵۹۷

جای دوست و دشمن در والیبال تغییر کرد

مصطفی کارخانه که در تمام بازی های پیکان با پیمان اکبری وارد تنش های شدید می شد حالا پس از برکناری اش از او برای حضور در تیم بانک سرمایه دعوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری پس از 17 سال به عنوان بازیکن و سرمربی از تیم والیبال پیکان جدا شد. البته اکبری در سال 87 هم تجربه ترک پیکان را داشت و به عنوان بازیکن راهی تیم پردیس متحد قزوین شده بود اما این بار اولین جدایی او از پیکان به عنوان سرمربی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه که در اکثر بازی های این تیم مقابل پیکان با پیمان اکبری وارد تنش هایی جدی می شد حالا به هواخواهی اکبری بلند شده است. او معتقد است این مساله بی رحمی دنیای حرفه ای ورزش را نشان می دهد و تصمیم گرفته شده حق پیمان اکبری نبود.


با این وجود کارخانه گفت: پیمان سال های سال بازیکن من بوده است و به عنوان بازیکن از او رضایت داشتم. از او خواستم تا به مجموعه ما بیاید و کار خود را ادامه دهد اما متاسفانه دنیای بی رحم ورزش حرفه ای این حرف ها را نمی پذیرد. من این موها را در آسیاب سفید نکردم و تجاربی که داشتم را در مکالمه ای تلفنی در اختیار پیمان اکبری گذاشتم و از او خواستم تا مجموعه ما را از خودش بداند.

 

والیبال بانک سرمایه مصطفی کارخانه (سرمربی) لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط قرمز خود را در مذاکرات تغییر نمی‌دهیم

  مطالبات حماس درخصوص انعقاد پیمان آتش‌بس دائمی مشخص وواضح است.در مقابل واشنگتن و تل‌آویو سعی دارند با تهی‌ساختن غزه از اسرای صهیونیست در ازای یک آتش‌بس مقطعی وشکننده،قدرت مانور مقاومت را درآینده از آن سلب کنند. دراین خصوص گفت‌وگویی با علی برکه، یکی از رهبران حماس که در بیروت به سر می‌برد، صورت داده‌ایم که از نظرتان می‌گذرد.

طی روزهای اخیر، افکار عمومی منطقه با دقت و حساسیت مذاکرات قاهره و همچنین اخبار مربوط به جنگ غزه را دنبال می‌کنند. آخرین برآورد شما از این مذاکرات و مطالبات قطعی مطرح‌شده از سوی حماس چیست؟
اگرچه مشغول بررسی پیشنهادهای مطرح‌شده ازسوی کشورهای میانجی درمذاکرات هستیم اما اصول وخطوط قرمز ما در مذاکرات مشخص است. ما هرگز این خطوط قرمز را تغییر نداده و نخواهیم داد. یکی ازاین موارد، مربوط به دائمی‌بودن آتش‌بس است. ما آتش‌بس موقت با دشمن صهیونیستی در ازای آزادی اسرای صهیونیست را نمی‌پذیریم، حتی اگر فشار زیادی در این خصوص به ما وارد شود. در این میان، ما از ابتکار عمل و راهکارهایی حمایت می‌کنیم که ناظر بر ایجاد آتش‌بس دائمی در غزه، خروج ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در این منطقه و بازگشت آوارگان به فلسطین باشد. ما در مذاکرات به‌دنبال یک دستاورد مقطعی و محدود نیستیم که در ازای آن، مزیت‌های خود را در برابر دشمن از دست بدهیم. 
 
نتانیاهو و مقامات رژیم اشغالگر از یک سو بر اهداف شکست‌خورده خود در غزه از جمله نابودی حماس و تسلط بر نوار غزه تاکید دارند و از سوی دیگر، هیأت‌های مذاکره‌کننده خود را جهت مذاکرات آتش‌بس روانه کشورهای واسطه‌گر مانند مصر می‌کنند. این تعارض را چگونه تحلیل می‌کنید؟
بهتر است در پاسخ به این سؤال نگاهی به شرایط جاری در جنگ غزه بیندازیم. تل‌آویو به اهداف خود در این جنگ نرسیده و در یک جمع‌بندی میدانی، با شکست مواجه شده است. با این حال رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند از طریق اعمال انواع فشارها به غزه و حماس، آنچه را که در میدان قادر به کسب آن نبوده، پای میز مذاکرات آتش‌بس به دست آورد. آمریکا نیز در این مسیر به حمایت مطلق از رژیم صهیونیستی پرداخته و تلاش می‌کند شکست صهیونیست‌ها در میدان نبرد را از طریق تغییر قواعد مذاکره آتش‌بس به سوی تل‌آویو تغییر دهد ولی ما این نقشه مشترک (ازسوی واشنگتن و تل‌آویو) را به‌خوبی تحلیل کرده و نسبت به آن واقف هستیم. ما در مرحله‌ای نیستیم که بخواهیم اساسا به دشمن امتیاز بدهیم، بلکه شرایط میدانی ما اکنون منسجم و بسیار خوب است. از این رو دلیلی ندارد ما مطالبات غیرقابل توجیه رژیم صهیونیستی وآمریکا را بپذیریم. درصورتی که مذاکرات آتش‌بس، حول موارد مطرح‌شده و همان خطوط قرمز اعلامی ازسوی حماس صورت گیرد و راهکارهای مبتکرانه نیز ناظر بر آنها تنظیم و ترسیم شود، ما آنها را بررسی خواهیم کرد. ما بارها اعلام کرده‌ایم که تا زمان عدم تامین منافع و خواسته‌های ملت فلسطین و مطالبات آنها، به نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهیم و برای ادامه این منازعه در میدان تا مدتی طولانی آمادگی داریم. 
 
به هم‌پیمانی وهمکاری واشنگتن وتل‌آویو درجنگ غزه اشاره کردید.برخی منابع غربی مدعی هستندمیان نتانیاهووبایدن اختلافاتی درجنگ غزه وجود دارد و روی این موارد مانور می‌دهند. آیا واقعا به تفکیک این دو بازیگر ضدمقاومت از یکدیگر قائل هستید؟

خیر. هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال مقاومت فلسطین و منطقه مشخص است. آنها می‌خواهند حماس را از بین ببرند و صرفا هر یک بعضا روش‌ها و تاکتیک‌های خاص خود را در قبال این مسأله ترسیم می‌کنند.ما آمریکا راهرگز بازیگری متفاوت از رژیم صهیونیستی تلقی نمی‌کنیم و تاکید داریم که واشنگتن با تل‌آویو در کشتار ونسل‌کشی صورت‌گرفته در نوارغزه شریک است. در این معادله، اساسا اختلافات ظاهری نتانیاهو و بایدن اهمیتی ندارد.نتانیاهو ازجنگ وارتش رژیم اشغالگر برای حفظ موقعیت و جایگاه سیاسی و شخصی خود استفاده می‌کند. این در حالی است که وی وهمراهانش در کابینه رژیم اشغالگر در نهایت، راهی جز توقف جنگ و عقب‌نشینی از نوار غزه نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • خطوط قرمز خود را در مذاکرات تغییر نمی‌دهیم
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال