Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: تمامی مدارس اهواز و کارون در مقاطع مختلف در نوبت صبح و بعدازظهر  روز یکشنبه 24 دی ماه به علت بروز پدیده اینورژن (وارونگی هوا) تعطیل هستند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال

حسن شهروئی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: بررسی‌های لازم از برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در این شرکت بنا بر جایگاه استراتژیک و نقش تاثیرگذار آن در تولید مواد هیدروکربوری و تأمین خوراک پالایشگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی و شرکت گاز مبتنی بر الگوی نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری صورت گرفته و نحوه نیل به این شعار تبیین، برنامه ریزی و پیگیری تحقق آن در دستور کار قرار گرفته است.

او می‌گوید: شعار سال جاری از دو بخش جهش تولید و مشارکت مردم تشکیل شده که شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در هر بخش اهداف و برنامه‌های مرتبطی را دنبال می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون در زمینه تولید هدف گذاری لازم در راستای تحقق کامل برنامه‌های ابلاغی شرکت ملی نفت ایران مطابق با اهداف تعیین شده، اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید و اصلاحیه‌های فنی و عملیاتی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت دستیابی به تولید حداکثری با توجه به نقش درآمدزایی این شرکت در اقتصاد کشور صورت گرفته است.

او گفت: در زمینه مشارکت مردم نیز توجه به جامعه پیرامونی حوزه فعالیت استمرار ساخت و تامین کالا با اولویت منابع درون استانی و بومی مطابق ضوابط و مقررات موجود بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، تسهیل در پاسخگویی به استعلامات کارگاه‌های خصوصی و کارآفرینان، تلاش جهت بهبود و ارتقاء جایگاه سرمایه‌های انسانی و مجموعه ذینفعان شرکت به عنوان ارکان اساسی تحقق اهداف سازمانی؛ استمرار انجام مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق همجوار، تلاش مستمر جهت حفاظت و حراست از دارایی‌ها و سرمایه‌های انسانی استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت نیروی انسانی پیگیری بهبود وضعیت خدمات دهی به همکاران با اولویت کارکنان نوبتکار و عملیاتی، پیگیری رفع محدودیت‌ها و افزایش رضایتمندی ذینفعان بخشی از برنامه‌های مورد پیگیری این شرکت است.

شهروئی در پایان از تحقق کمی و کیفی تولید نفت و گاز با احتساب کاهش‌های تکلیفی، ایجاد تمهیدات لازم جهت بازگشت به تولید حداکثری، نگهداشت و ارتقاء نظام ایمنی_بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل در کلیه فعالیت ها، مدیریت آلاینده‌های زیست محیطی و نیز اتمام پروژه‌های در دست اجرا به عنوان بخشی از اهداف اصلی شرکت کارون در سال جاری نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد