Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:06:44 GMT

کره شمالی قویا نگران جنگ با آمریکاست

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۶۸۶۴

کره شمالی قویا نگران جنگ با آمریکاست

پکن - ایرنا - خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی در گزارشی آورده است کره شمالی بشدت نگران جنگ با آمریکاست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در مطلب امروز یونهاپ آمده است بسیاری از دیپلمات ها در کره جنوبی هم بابت این موضوع ابراز نگرانی کرده اند.
گزارش اضافه می کند آمریکا ماه هاست خود را از لحاظ نظامی در زمینه ها و مناطق مختلف تقویت می کند و برای همین کره شمالی احساس می کند که این کشور برای جنگ آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری کره می نویسد اوضاع در کره شمالی حالت جنگی دارد و سربازان این کشور ظاهرا مدت هاست پوتین ها را از پاهایشان در نیاورده اند و شب و روز را با آنها سپری می کنند.
در این گزارش تصریح شده است برای بسیاری از دیپلمات ها و کسانی که حتی به کره شمالی سفر کرده اند مسجل شده است آمریکا با کره شمالی وارد جنگ خواهد شد ولی فقط زمان آن را کسی نمی داند.
این گزارش ادامه می دهد وقتی مردم کره شمالی شنیدند که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفته است به دنبال جنگ با کشورشان نیست از این اظهارات تعجب کرده و آن را باور ندارند.
یونهاپ می نویسد کره شمالی نظاره گر رزمایش های بزرگ آمریکا در منطقه است برای نمونه سال گذشته میلادی بزرگترین رزمایش هوایی این کشور با کره با حضور 230 فروند هواپیما برگزار شد.
این گزارش تصریح می کند دو کشور کره جنوبی و آمریکا هم موافقت کرده اند رزمایش مشترک امسال را از ماه مارس به آوریل تعویق بیندازند اما آن را لغو نکرده اند و این نشان می دهد اوضاع اصلا مطلوب نیست.
رسانه های غربی هم در تازه ترین گزارش خود آورده اند که 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی به کره جنوبی، روسیه و چین گفته است اصلا نگرانی از بابت تسلیحات اتمی این کشور نداشته باشند زیرا این تسلیحات فقط به سمت آمریکا نشانه رفته است.
یونهاپ تاکید می کند برای بسیاری هر روز که می گذرد منطقه به جنگ نزدیکتر می شود زیرا در شرایطی که کره شمالی می گوید برنامه هسته ای نظامی اش را رها نخواهد کرد، آمریکا هم تاکید دارد که از منافع خود حراست خواهد کرد و این دو کشور اکنون در دو جبهه مخالف صف آرایی کرده اند.
آساق**231**1904**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست

متاسفانه طی سال‌ها و دهه اخیر، بعد از رها شدن فضای مجازی و رشد قارچ‌گونه‌ی کانال‌ها و صفحات وطن‌فروش رفته‌رفته مخاطب با این سوال رو به رو شد که آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و مرگ فرستادن بر آنها کار درستی بوده است؟

پاسخ این سوال را در روزهای اخیر، براندازها با زبان بی‌زبانی داده‌اند: وقتی دانشگاه‌های غرب مرگ بر بچه‌کش و حامیانش سر می‌دهند یعنی هیچ بعید نیست، تصمیم‌سازهایی در جهان غرب در آینده بالا‌نشین شوند که مسائل را از زاویه نگاه جمهوری اسلامی و مردم ایران می‌بینند.

در واقع شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طی ۴۵ سال و آتش‌زدنِ پرچم‌ها جرقه‌ای بود که زده شد تا این آتش بالاخره شعله‌ور شد. و حالا جواب داده و پژواک این صدا نه از کشورهای مسلمان که از پایتخت‌های غربی به گوش جهانیان می‌رسد.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • بازداشت دانشگاهیان باطل السحر ادعای آزادی بیان در آمریکاست
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم