Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم های جدید می خواهد بر روند انتخابات ریاست جمهوری روسیه تاثیر بگذارد، اعلام کرد: تمام گزینه های متقابل به تحریم های ضدروسی آمریکا روی میز است.

به گزارش ایرنا، سرگئی ریابکوف روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری تاس گفت: دولت روسیه تدابیری را برای مقابله با امکان تاثیرگذاری و فشار بر اوضاع اقتصادی کشور از سوی کشورهای مخالف اتخاذ می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه موضوع پاسخ متقابل به تحریم های آمریکا مطرح است، اظهار کرد: تصمیم در این مورد را رئیس جمهور در زمان مناسب می گیرد، تمام گزینه ها روی میز است.

وی افزود: موثرترین شکل پاسخ دهی به تحریم های آمریکا را که به منافع ملی روسیه آسیبی وارد نشود و دورنمای عادی سازی تدریجی روابط با آمریکا را از بین نبرد، انتخاب می کنیم.

ریابکوف اظهار داشت: تحریم هایی که آمریکا علیه شهروندان روس آماده می کند، تلاشی برای تاثیرگذاری بر اوضاع روسیه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: تا پایان ماه ژانویه (یازدهم بهمن ماه) دو گزارش دولت آمریکا به کنگره درباره اجرای قانون ضدروسی ماه اوت (مصوبه کنگره آمریکا در شهریورماه) منتشر خواهد شد.

ریابکوف گفت: گزارش اول شامل فهرست شهروندان و احتمالا مقام های روسی خواهد بود که مشمول تحریم های آمریکا می شوند. در گزارش دوم کارایی تحریم های موجود علیه روسیه ارزیابی خواهد شد.

ریابکوف افزود: این اقدامات آمریکا را تلاش برای تاثیرگذاری بر اوضاع داخلی روسیه بویژه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری می دانیم.

منبع: ایرنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که برخی منابع اسپانیایی ادعا کردند بارسلونا به گیدو رودریگز علاقه‌مند است و به دلیل اینکه قرارداد او با بتیس در پایان فصل تمام می‌شود و رایگان در دسترس است، گزینه جدی باشگاه کاتالان برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود.

گزینه‌های گرانقیمتی مثل کیمیش و زوبیمندی نیز هستند ولی مشکلات مالی بارسا باعث شده تا باشگاه به سمت رودریگز برود.

امروز اسپورت پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد با این بازیکن آرژانتینی از ماه مارس و زمان فیفا دی قرارداد بسته شده و او تابستان با شروع نقل و انتقالات بازیکن جدید بارسا خواهد بود. 

این دکو (مدیر ورزشی) بود که با گیدو و ایبجنتش در ماه مارس ملاقات کرد و تمام توافقات نیز صورت گرفت. به این ترتیب هافبک آرژانتینی را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

دیگر خبرها

  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی