Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@11:10:13 GMT

انتصاب مدیر عامل جدید اتیه سازان حافظ

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۷۰۱۸

انتصاب مدیر عامل جدید اتیه سازان حافظ

طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ منصوب شد.

ایران آنلاین / بر اساس حکمی ازسوی   طاهرموهبتی رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر مهدی ریاحی فر بعنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مهدی ریاحی فر

نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزنده جناب عالی و به استناد مصوبه مورخ 19‏/10‏/96 هیأت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران به موجب این حکم به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ منصوب می شوید. در این راستا انتظار می رود ضمن استفاده از تجارب و ظرفیت های تخصصی موجود در کشور و بر اساس اسناد بالا دستی از جمله سیاستهای کلی سلامت و اقتصاد مقاومتی و نیز قانون برنامه ششم توسعه کشور موجبات دستیابی به اهداف کلان آن مجموعه را در چارچوب برنامه مصوب شرکت فراهم نمایید. از درگاه ایزد متعال توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسألت می نمایم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی سرپرست اداره آب و فاضلاب شهرستان اشنویه منصوب شد.   بر این اساس و با حکم محمد اشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، بایزید رهبر بعنوان، سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه منصوب شد.  در حکم انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه آمده است: با عنایت به تعهد و شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ و از تاریخ ۲۵ / ۱۲ / ۱۴۰۲، به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه به شماره پست ۲۸۴۷۱۴۱ منصوب می‌شوید، تا زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمائید. امید است با استفاده از تجربیات ارزنده گذشته و بکارگیری و استفاده از توان پرسنل در خدمت به مردم شریف شهرستان اشنویه و تحقق اهداف عالیه شرکت موفق و مویدباشید.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • سامانه ثبت‌نام و انصراف از قرارداد بیمه تکمیل درمان بازنشستگان غیر فعال شد
  • تمدید اعتبار بیمه سلامت بیماران در نوروز
  • تمدید اعتبار بیمه سلامت بیماران در ایام نوروز
  • انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • نرخ دیه کامل در سال ۱۴۰۳ تعیین شد(+اینفوگرافی)
  • نرخ دیه کامل در سال ۱۴۰۳ تعیین شد
  • ️‌نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد