Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با استقرار گروه مهندسی راه اندازی تولید در پروژه احداث واحد نمکزدایی اهواز متمرکز، اقدامات لازم برای راه اندازی این واحد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن عالی پور در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت: با راه اندازی واحد نمکزدایی اهواز متمرکز ظرفیت تولید و فرآورش نفت نمکی در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون افزایش یافته و از کاهش های تولید به میزان قابل توجهی جلوگیری به عمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون گروه های مهندسی راه اندازی در این پروژه مستقر شده اند و در حال آزمایش تجهیزات نصب شده از قبیل مخازن، نمک گیرها، برق، ابزار دقیق، ایمنی، خطوط لوله و ماشین آلات فرآیندی هستند تا راه اندازی آزمایشی فاز نخست آن طی روزهای آینده محقق شود.

عالی پور با بیان این که واحد نمکزدایی اهواز متمرکز با ظرفیت 220 هزار بشکه بزرگترین واحد نمکزدایی کشور محسوب می شود تاکید کرد: با راه اندازی فاز نخست این پروژه، ظرفیت 110 هزار بشکه ای برای فرآورش نفت نمکی مهیا می شود.

وی تصریح کرد: در این پروژه تجهیزات پیشرفته و با کیفیت بالا نصب شده و الزامات ایمنی و زیست محیطی در بالاترین سطح استانداردهای صنعت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست مورد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین‌المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک‌های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه‌ ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 راه اندازی کسب و کار از ایده تا پدیده، ارزیابی ایده کسب و کار، مدل های کسب و کار و انواع آن، بوم کسب و کار و تمرین و جمع بندی از جمله سرفصل های این دوره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان