Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@14:02:34 GMT

برلوسکونی به پولشویی متهم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۷۴۵۹

صراط: مالک پیشین باشگاه میلان متهم است که در فرآیند انتقال مالکیت این باشگاه به طرف چینی فعلی‌اش پولشویی کرده است.

به گزارش تسنیم، طبق گزارش دو نشریه استمپای و سکولوی ایتالیا، سیلویو برلوسکونی در خصوص پرونده فروش باشگاه میلان به یونگ‌هونگ لی چینی به اتهام پولشویی مورد بازجویی قرار گرفته است.

مذاکرات میان خانواده برلوسکونی و سرمایه‌گذاران چینی که در در نهایت ماه آوریل سهام باشگاه میلان را خریدند، ماه‌ها به طول انجامید و اعلام شد که شرکت فینیوست به عنوان مالک باشگاه میلان این باشگاه ایتالیایی را در ازای 720 میلیون یورو فروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما نشریات استمپا و سکسو مدعی شده‌اند که برلوسکونی باشگاه میلان را 300 میلیون یورو گران‌تر از چیزی که اعلام شده، فروخته است و به همین دلیل او به اتهام پولشویی تحت بازجویی قرار گرفته است. این اتهام در بدترین زمان ممکن به نخست وزیر سابق ایتالیا زده شده است چرا که او در تلاش است که با حزب سیاسی‌اش موسوم به «زنده‌ باد ایتالیا» دوباره به جمع دولتمردان کشورش برگردد.

مقامات شهر میلان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند که یکی از آنها فرانچسکو گرکو، دادستان شهر میلان بوده است. او در این خصوص به خبرگزاری رسمی ایتالیا آنسا گفت: «هیچ پیگرد قانونی در خصوص پرونده فروش باشگاه میلان به جریان نیفتاده است.»

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد

نراتزوری در فاصله پنج هفته تا پایان سری‌آ قهرمانی خود را با شکست آث میلان مسجل کرد تا پس از فصل 2006/07، یکبار دیگر موفق به تکرار این مهم شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون هیچ تیمی در سری آ نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد، حتی یوونتوس که با ۳۱ قهرمانی پیشتاز است.

تیم اینتر با شکست میلان در دیداری از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، قهرمانی زودهنگامش در این لیگ را جشن گرفت. آخرین دیدار هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، دربی دلامادونینا بود که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد و اینتر در این بازی مقابل میلان با نتیجه ۲-۱ پیروز و قهرمان شد.

نیمه نخست بازی کاملاً پایاپای بود و هردو تیم ۸ ضربه به سمت چارچوب یکدیگر زدند، اما تیمی که از یکی از ضربات به نتیجه رسید اینترِ صدرنشین بود. ارسالی که روی دروازه میلان آمد در دقیقه ۱۸ با ضربه سر بنژامن پاوار به فرانچسکو آچربی رسید تا همکاری دو مدافع گل افعی‌ها را به ثبت برساند.

نیمه دوم هم با شادی برای اینتری‌ها شروع شد. در دقیقه ۴۹ حرکت عرضی و شوت زمینی مارکوس تورام به قعر دروازه مایک مانیان رفت تا گل دوم برای افعی‌ها ثبت شود. میلان برای ممانعت از قهرمان شدن اینتر در دربی تلاش کرد از شکست فرار کند. در دقیقه ۸۰ فیکایو توموری فاصله را کمتر کرد، اما این تیم توان فرار از شکست را نداشت.

دنزل دامفریس از اینتر و تئو هرناندس و داویده کالابریا از میلان در دقیقه پایانی دربی دلامادونینا از زمین بازی اخراج شدند.

اینتر در نهایت با این برد ۸۶ امتیازی شد تا با فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به میلان که ۶۹ امتیاز دارد ۵ هفته مانده به پایان سری آ ایتالیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا به شمار می‌رود که به همین دلیل از فصل آینده دوستاره بر پیراهن اینتری ها نقش خواهد بست. 

دیگر خبرها

  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس