Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته نوزدهم رقابت های لالیگا تیم رئال مادرید بار دیگر در خانه ناکام ماند و برخلاف جریان بازی مغلوب ویارئال شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، فصل ناامید کننده تیم رئال مادرید در رقابت های لالیگا همچنان ادامه دارد و آنها بار دیگر در سانتیاگو برنابئو شکست خوردند تا با 32 امتیاز در رده چهارم باقی مانده و حالا مدافع عنوان قهرمانی باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگد!

دقیقه '18 شوت محکم و تماشایی مارسلو از پشت محوطه با واکنش عالی آسنخو برگشت داده شد تا دروازه ویارئال باز نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه '23 آسنخو باز هم با واکنشی فوق العاده و با کمک تیر افقی دروازه، ضربه ایستگاهی زیبای رونالدو را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد. در دقیقه '29 رونالدو در موقعیت تک به تک با آسنخو، ضربه دقیقی نزد تا توپ با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون برود. دقیقه '31 هم شوت رونالدو از گوشه محوطه به دیوار کناری دروازه برخورد کرد تا فرصت ها برای تیم زیدان یکی پس از دیگری هدر بروند.

در حالیکه رئال مادرید حملات پر دامنه خود را ادامه می داد، در دقیقه '45 پاس رو به جلوی عرضی ایسکو به دهانه دروازه با ضربه بغل پای رونالدو همراه شد که آسنخو با صورت خود راه توپ را بست تا دروازه ویارئال باز هم بسته بماند و نیمه اول با تساوی 0-0 پایان یافت.

در دقیقه '70 در حالیکه بازی همچنان بدون گل دنبال می شد، و ویارئال با تمام قوا به دفاع می پرداخت، زیدان دست به دو تعویض زد و ایسکو و بیل جای خود را به آسنسیو و وازکز دادند. دقیقه '80 نفوذ وازکز به داخل محوطه و پاس به بیرون او که با شوت محکم مودریچ از بالای دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت. در حالیکه مادریدی ها برای رسیدن به گل پیروزی بخش تلاش می کردند، روی یک ضدحمله غافلگیر شده و دروازه خود را در دقیقه '87 باز شده دیدند؛ ضربه ای که ناواس در موقعیت تک به تک از اونال مهار کرد اما در برگشت ضربه چیپ فورنالس به زیبایی در قعر دروازه این تیم آرام گرفت.

در نهایت بازی با همین نتیجه پایان یافت تا رئال مادرید به خاطر بی دقتی های خود در مقابل دروازه سخت تنبیه شود و بحران در برنابئو به اوج برسد.

1771

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس از هفته سی و پنجم سری A میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان جنوا بود. در این بازی جذاب مهمان دو بار جلو افتاد اما روسونری هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت توانست با گل اولیویه ژیرو در دقایق پایانی جلو بیفتد اما درنهایت جنوا یک بار دیگر به گل رسید و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بازی با گل دقیقه ۵ جنوا آغاز شد. جایی که توموری با خطا بر روی ووگلیاچو مرتکب خطای پنالتی شد و متئو رتگی توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.

در دقیقه ۱۳ شوت خطرناک پولیشیچ را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۲۵ هم لیائو شانسش را امتحان کرد اما توپ با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد باز هم لیائو چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و به محوطه نزدیک شد اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در دقیقه ۴۵ بالاخره میلان به گل رسید. سانتر ساموئل چوکووئزه با ضربه سر فلورنزی به تور دروازه چسبید و مقاومت جنوا از بین رفت و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

در سومین دقیقه نیمه دوم، ارسال زیبای ووگلیاچو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر اکوبان وارد دروازه میلان شد و جنوا باز هم جلو افتاد.

در ادامه بازی در میانه‌های میدان دنبال شد و خبری از موقعیت جدی نبود تا اینکه در دقیقه ۶۴ ضربه کم‌جان هرناندز را سنگربان جنوا مهار کرد.

در دقیقه ۷۲ میلان یک بار دیگر بازی را مساوی کرد. این بار سانتر فلورنزی از روی نقطه کرنر و سپس ضربه سر گابیا دروازه جنوا را گشود.

سه دقیقه بعد میلان گل سوم را هم زد. پس از سانتر پولیشیچ ژیرو با یک والی فوق‌العاده در محوطه جریمه حساب کار را ۳-۲ کرد.

در ادامه میلان به خوبی بازی را مدیریت کرد و اجازه خلق موقعیت به حریف نداد اما یک غفلت باعث شد بازی مساوی شود. در دقیقه ۸۷ ارسال کوتاه تورزبی از سمت راست با اشتباه تیاو وارد دروازه میلان شد تا جنوا با یک گل‌به‌خودی بازی را مساوی کند.

در دقایق پایانی میلان برای زدن گل برتری جلو کشید اما فرصت کافی برای این کار وجود نداشت و بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت. با این مساوی میلان در رتبه دوم ۷۱ امتیازی شد و جایگاه خود را تثبیت کرد.

دیگر خبرها

  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال