Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-03@22:56:49 GMT

ادامه مذاکرات دو کره در روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۷۷۰۲

نمایندگان سئول و پیونگ یانگ مذاکرات خود را روز دوشنبه در روستای «پانمونجوم» ادامه می دهد.به گزارش بلاغ، وزارت اتحاد کره جنوبی از ادامه مذاکرات دو کره در روز دوشنبه درباره حضور یک گروه هنری کره شمالی در بازی‌های المپیک زمستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه راشاتودی؛ نمایندگان سئول و پیونگ یانگ مذاکرات خود را روز دوشنبه در روستای «پانمونجوم» ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری یونهاپ به نقل از وزارت اتحاد کره جنوبی گزارش داد قرار است دو طرف درباره حضور یک گروه هنری کره شمالی در بازی های المپیک زمستانی بحث و گفتگو کنند.

پیشنهاد اعزام گروه هنری از کره شمالی به کره جنوبی را دولت پیونگ یانگ مطرح و همسایه جنوبی آن امروز شنبه با این پیشنهاد موافقت کرد. قرار است جزئیات این اعزام روز دوشنبه شرح داده شود.

گفته می شود هر دو طرف فهرست افرادی که باید در مذاکرات روز دوشنبه شرکت کنند، تحویل داده اند.

روز سه شنبه گذشته، نمایندگان سئول و پیونگ یانگ در «منطقه غیرنظامی کره» در مرز کره شمالی و کره جنوبی با یکدیگر مذاکره کردند. این نخستین دور از مذاکرات رسمی میان دو کشور از سال 2015 بود. در این مذاکرات نمایندگان دو کشور بر سر موضوعات مختلفی با یکدیگر توافق کردند که یکی از آنها حضور ورزشکاران و تماشاگران کره شمالی در المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ در کره جنوبی بود.

آغاز مذاکرات میان دو کره و توافق بر سر حضور ورزشکاران کره شمالی در این رویداد ورزشی، امیدها برای گرم شدن روابط میان سئول و پیونگ یانگ را تقویت کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، هواشناسی که پیشتر هشدار سطح زرد صادر کرده بود با بررسی نقشه‌های جدید، اعلام کرد از صبح شنبه در نیمه_جنوبی استان رگبار و رعد و برق و باد لحظه‌ای شدید را شاهد خواهیم بود.
بنابر اعلام کارشناسان هواشناسی، بارش‌ها از شمال و شمال غرب آغاز می‌شود و شدت بارش‌ها در مرکز و جنوب استان خواهد بود
در اسفراین و صفی آباد بارش‌ها به صورت رگباری با احتمال تگرگ همراه خواهد بود.
وزش باد لحظه­‌ای نسبتا ­شدید، بارش باران، در بعضی از ساعت‌ها رگبار­باران­ و رعدوبرق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ (نیمه جنوبی استان)، مه خواهد بود.
اغلب نقاط بویژه نیمه جنوبی استان شامل شهرستان‌های شیروان، فاروج، اسفراین، بام و صفی آباد، گرمه و جاجرم، و بخش‌هایی از بجنورد
اثر مخاطرات: کاهش­ دید، لغزندگی جاده ها، صاعقه، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان­آب، سیلابی شدن مسیل­ها، خسارت به سازه ­های موقت. کاهش ۴ تا ۶ درجه ­ای دمای بیشینه روز شنبه را به همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • ادامه باران در ۱۷ استان / باران جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس