Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@09:10:05 GMT

اتفاق بی سابقه روی تشک کشتی/ مادر به یاری فرزند آمد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۷۸۲۸

اتفاق بی سابقه روی تشک کشتی/ مادر به یاری فرزند آمد

‍‍‍‍‍‍

در اتفاقی بی سابقه حین مسابقه کشتی مادر یکی از حریفان برای نجات او از شکست وارد میدان شد.زمانی که دو کشتی‌گیر در حال مبارزه هستند، مادر یکی از آنها که به اصطلاح در حال خاک شدن است، با دیدن این صحنه صبرش لبریز می‌شود و برای دفاع از پسرش وارد تشک می شود و رقیب او را کتک می زند.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد

رونمایی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ایکس الیت باعث شده است که توجه به پلتفرم Windows on Arm در چند ماه گذشته به‌طور قابل توجهی افزایش یابد و حالا وقت آن رسیده که مرورگر ویوالدی نیز با انتشار پیش‌نمایش نسخه‌ی جدید خود به این عرصه وارد شود.

پیوستن ویوالدی به آرم در حالی رخ می‌دهد که چند روز پیش نسخه‌ی نهایی مرورگر کروم برای پردازنده‌های آرم منتشر شد. نسخه‌ی بومی مرورگر اج نیز از مدت‌ها قبل دردسترس کامپیوتر‌های مبتنی‌بر آرم قرار گرفته بود.

ردموندی‌ها از سال ۲۰۱۶ با پروژه‌ی Windows on Arm سفر دشواری را آغاز کردند و هنوز تعداد کمی از نرم‌افزار‌ها به‌صورت بومی روی معماری آرم اجرا می‌شوند و تعداد اندک پردازنده‌های جذابی که تاکنون برای این پلتفرم معرفی شده‌اند باعث کاهش علاقه‌ی مشتریان و توسعه نیافتن نرم‌افزار‌ها شده است.

به‌نظر می‌رسد که از زمان معرفی پردازنده‌ی اسنپدراگون ایکس الیت توسط کوالکام که به‌زودی عرضه خواهد شد، محاسبات دچار تغییر شده‌اند. این پردازنده در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تراشه‌ها برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی است که برخی مدل‌های پردازنده اینتل و تراشه‌ی M۲ اپل در کلاس خود را پشت سر می‌گذارد.

اسنپدراگون ایکس الیت پس از رونمایی با پشتیبانی بی‌سابقه‌ای از سوی توسعه‌دهنگان نرم‌افزاری مواجه شد. کوالکام اعلام کرد که DaVinci Resolve، یکی از بهترین نرم‌افزار‌های ویرایش ویدیو، نسخه‌ی بومی آرم خواهد داشت که بسیار تحسین‌برانگیز است.

نسخه‌ی پیش‌نمایش جدید ویوالدی با شماره‌ی ۳۳۲۹٫۷ به‌صورت آزمایشی به پشتیبانی از Windows on Arm می‌پردازد. تیم توسعه هشدار داده است که این نسخه هنوز به‌طور کامل بررسی نشده و احتمالاً همراه با ناپایداری خواهد بود. انتظار می‌رود که در به‌روزرسانی‌های بعدی ایرادات آن برطرف شوند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اعتبار بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار واگذار شد
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما