Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در بسته اخبار تلگرامی امشب مطالبی در مورد کتاب جنجالی «آتش و خشم در کاخ سفید»، افزایش حقوق و عیدی کارگران می خوانیم.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  در بسته اخبار تلگرامی امشب مطالبی در مورد کتاب جنجالی «آتش و خشم در کاخ سفید»، افزایش حقوق و عیدی کارگران می خوانیم.

 

این دختر دانش آموز 11 ساله مسلمان کانادایی روز جمعه مورد حمله مردی قرار گرفته می خواست با قیچی روسری او را پاره کند

خبرگزاری قوه قضاییه ‏ @MizanOnline_ir

 

پروژه رنگ آمیزی دیوارهای داخلی کاخ سبز در ادامه طرح فوریت مرمت کاخ موزه های سعدآباد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

غروب در سرزمين شمالي

 

قیمت انواع آبزیان در بازار

 

عکس روز نشنال جئوگرافیک

 

برای خرید خانه در شرق تهران چقدر باید هزینه کرد؟

 

کمپانی بوئینگ به تازگی از طرح مفهومی هواپیمای مافوق صوتی پرده برداشته که می‌تواند به ۵ برابر سرعت صوت دست پیدا کند.

 

جلد نشریه ویک با اشاره به جنجال‌های کتاب «آتش و خشم، کاخ سفیدِ ترامپ» و مشکلات روانی رئیس جمهور آمریکا؛ آیا ترامپ (برای ریاست جمهوری) نامناسب است؟

 

کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟

 حداقل عیدی کارگران ۱میلیون و ۸۵۰هزار تومان و حداکثر عیدی ۲میلیون و ۷۸۰ هزار تومان برای سال۹۷است.

 

جدیدترین تصویر از حمله آتشخواران به سانچی (نفتکش ایرانی)

 

نرخ ارز و سكه مورخ ٢٣ دى

 

کاریکاتور «یو اس نیوز» در واکنش به توهین اخیر ترامپ به کشورهای آفریقایی

رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر در اظهاراتی کشورهای آفریقایی را «چاه توالت» خوانده بود.

 

مایکل ولف در کتاب جنجالی «آتش و خشم در کاخ سفید» نوشته است برخی اطرافیان و زیردستان ترامپ در جمع خصوصی خود دو پسر ارشد او را با نام پسران صدام (عدی و قصی) صدا می‌زنند!

 

سیلاب کالیفرنیا

شمار کشته ها به ۱۸ نفر رسید.

مقامات محلی می‌گویند ۴۳ نفر ناپدید شده‌اند.

 

شهرداری منطقه 7 تهران مقابل ساختمانی که هیات های ورزشی استان تهران در آن قرار دارد، بلوک سیمانی گذاشته و مانع ورود کارکنان این هیات‌های ورزشی به ساختمان شده است.

 

نشریه ایل‌مسجرو: نام جهانبخش اکنون در دفترچه خرید‌های احتمالی لاتزیو درج شده است. او بالی با توانمندی‌های فوق‌العاده فیزیکی و تکنیکی است.

 

واژگونی صبح امروز یک‌دستگاه تریلر در جاده کمربندی ایذه_اصفهان

 

یک پسر 8 ساله چینی پس از طی مسیر 4.5 کیلومتری در دمای 9- درجه سانتیگراد خود را در حالی برای شرکت در امتحانات به مدرسه رساند که مو و ابروهایش قندیل بسته بودند!

 

این کارها هنگام آلودگی هوا ضروری است

 

عروسی میان کانکس ها

هیچ چیز نمی تواند شادی را از هموطنان کُرد ما بگیرد، حتی زلزله ...

 

پس از اینکه مسئولان باشگاه ذوب آهن زیرسازی چمن ورزشگاه فولادشهر را به سرانجام رساندند، امروز رول چمن را در این ورزشگاه پهن کردند.

 

مشاور ویژه موگرینی نوشته که من در ایران بودم و "دیدم" که رسانه‌ها درباره حجم اعتراضات در این کشور اغراق کرده‌اند.

بعد افراد ضدانقلاب رفتن کامنت گذاشته‌اند که تو دروغگویی؛ برو "فیلم‌هایی که در رسانه‌ها منتشر شده" رو ببین تا بفهمی واقعیت چیه همینقدر تباه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن بعثی در هشت سال جنگ تحمیلی از همه طرف حمایت شد، اما غیرت و حماسه رزمندگان باعث شد تا دشمن ناکام بماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران اردوی راهیان نور، اظهار کرد: جبهه پر از وقایعی بوده است که باید در خصوص لحظه به لحظه آن صحبت کرد، در یک طرف جبهه حق بود و در یک طرف دیگر تمام نیروی شیطان جمع شده بودند، صدام تنها نبود و شوروی آن زمان و کشورهای مرتجع عربی گوش به فرمان آمریکا بودند.

وی افزود: بلوک شرق و غرب هر دو تابع شوروی و آمریکا بودند، بیشتر امکانات جنگی صدام روسی و متعلق به شوروی سابق بود، تمام امکانات غرب از جمله توپ‌های فرانسوی علیه ایران استفاده شد، بلوک غرب به شدت روی این توپ و تانک‌ها تبلیغ می‌کردند، آمدند اما نتوانستند خودنمایی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آن برهه هنوز سپاه به درستی تشکیل نشده بود، ارتش به درستی سامان پیدا نکرده بود، امکانات بسیار زیادی پشت صدام بود، حتی گفته بودند چند روزه تهران را می‌گیرند، اما اوج حماسه و غیرت باعث شد آنها پشت دیوارهای خرمشهر و آبادان متوقف شوند.

وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب توپ و تانک امکانات وسیع نداشتیم، اما اراده افراد نفوذناپذیری را داشتیم، این اراده بی‌نظیر رمز پیروزی‌ها بود.

احمدزاده با بیان اینکه نسل کنونی باید امروز این حماسه‌ها را بدانند، خاطرنشان کرد: امروز مکان‌هایی که آغشته به خون شهدا هستند، مقدس هستند، در شلمچه شب و روزهای خاصی وجود داشت، در برخی مناطق لحظه‌ای نبود که در شدیدترین بمباران نباشد، این حماسه‌ها زیاد و گسترده است.

وی افزود: امروز این سوال پیش می‌آید چرا یک مکان مقدس می‌شود؟ باید گفت نقطه به نقطه این مکان‌ها آغشته به خون شهدا هستند، باید اثر معنوی این حرکات را ببینیم، این مکان‌ها اثرات مثبت بر روح و روان افراد دارد، کربلای ایران امروز روح انسان را صیقل می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خطوط مقدم جبهه سراپا و سراسر مقدس است و اثرات معنوی دارد، در این مکان‌های مقدس حضور پیدا کنیم و دیگران را دعوت کنیم.

کد خبر 748764

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • آیا کندن موی سفید باعث زیاد شدن آن میشود؟